ביקש מחילה תוך השפלה

ביקש מחילה תוך השפלה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ביקש מחילה תוך השפלה.
זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הלך לקנוסה.

מידע רנדומלי על הביטוי "הלך לקנוסה":

ז'אק לה גוף (בצרפתית: Jacques Le Goff; 1 בינואר 1924 - 1 באפריל 2014) היה היסטוריון צרפתי בן הדור השלישי של אסכולת האנאל, חבר האקדמיה הבריטית (נבחר ב-1998) וזוכה פרס דן דוד לשנת 2007.

אבי אימו היה סוחר יינות שרושש על ידי הפילוכסרה בסוף המאה ה-19. אביו היה מורה לאנגלית ואימו מורה לפסנתר. ב-1937, בהיותו בן שלוש עשרה הצטרף לתנועה שלחמה בגזענות ובאנטישמיות בטולון שבדרום צרפת.

לה גוף היה היסטוריון של ימי הביניים, תחום התמחותו עסק בתקופה בין המאה ה-11 למאה ה-13.

למד לדוקטורט באוניברסיטת ליל תחת הדרכתו של מישל מולא, נושא עבודת הדוקטורט היה עסקי המלח בימי הביניים, והיה תלמידם של פרנן ברודל ומרק בלוך, שימש כיועץ היסטורי לעיבוד הקולנועי של הספר שם הוורד מאת אומברטו אקו. לה גוף השתייך לוועד המנהל של כתב העת "האנאל", ובשנת 1972 ירש את מורו ברודל בניהול האקול פראטיק דה אוטז אטיד. כחלק מהיותו בן הדור השלישי לאסכולת האנאל, היה ללה גוף חלק נכבד בהתהוות המהפכה התרבותית בלימודי ההיסטוריה שהחלה משנות השבעים, יחד עם היסטוריונים נוספים בלימודי ימי הביניים והעת החדשה המוקדמת, בהם בצרפת (פייר נורה, עמנואל לה רואה לדורי, ז'ורז' דובי, ארון גורביץ', פרנסואה פירה, ז'אן-פול ארון, ז'אן-לואי פלאנדרין, מרק פרו, פייר שוני, ז'אן דלומו ואחרים) ובעולם (קרלו גינצבורג, נטלי זימון דיוויס, קרוליין ווקר ביינום, פיטר בורק ואחרים). בין ספרו הרבים ניתן למנות את "לידתה של אירופה", "זמן, עבודה ותרבות בימי הביניים", "היסטוריה וזיכרון", הדמיון הביניימי", "לידת הפרוגטוריום" ועוד.

הלך לקנוסה בויקיפדיה