בובת משחקים ידועה

בובת משחקים ידועה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: בובת משחקים ידועה.
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ברבי.

מידע רנדומלי על הביטוי "ברבי":

בראץ (Bratz) היא סדרה פופולרית של בובות בצורת נערות מתבגרות, שלהן קו ביגוד ואביזרים נלווים רבים, שיוצר על ידי חברת MGA מדרום קליפורניה. ארבע הבובות המקוריות, שגודלן כ-25 סנטימטרים, ושמן "קלואי", "ג'ייד", "סאשה" ו"יסמין" ייצגו נערות מתבגרות בעלות ראשים גדולים בצורה לא פרופורציונלית לגופן, עיניים בצורת שקד, איפור בולט, ושפתיים עבות וחושניות. לבובות אלו נוספו לאחר מכן בובות רבות נוספות, ואביזרים רבים. יש גם בנים בסדרה בראץ .

ייצור הבראץ החל בשנת 2001 ועד 2005 נמכרו 125 מיליון בובות, והרווחים ממוצרי בראץ ובובות בראץ הוערכו בלמעלה משני מיליארד דולר. נתח השוק של הבובות היה בשנת 2006 כארבעים אחוזים, לעומת שישים אחוזים למתחרה הוותיקה ברבי של חברת מאטל. הפופולריות של הבובות הביאה ליצירת סרטים, סדרות טלוויזיה ואלבומי מוזיקה המשויכים לבראץ.

הבובות ספגו ביקורת בשל מספר סיבות, ביניהן תנאי העבודה בהן יוצרו הבובות בסין, והדאגה על המיניות היתרה שהן משדרות.

ב-2008 הגישה מאטל תביעה נגד MGA וטענה כי זו הפרה את קניינה הרוחני בכך שייצרה את הבראץ. בית המשפט פסק לטובת מאטל, ופסק לה פיצויים בשווי מאה מיליון דולר. לאחר מתן פסק הדין קיבלה מאטל צו מניעה האוסר על הפצת הבובות ומוצריהן. על פסק הדין הגישה MGA ערעור. חבר מושבעים בבית משפט פדרלי בקליפורניה פסק לטובת MGA וקבע כי חברת מטאל תשלם פיצויים בגובה 88.4 מיליון דולר, לאחר שקבע כי MGA לא גנבה את הרעיון לבובות בראץ ממטאל או הפרה את זכויות היוצרים שלה.

ברבי בויקיפדיה