בגד חסר שרוולים

בגד חסר שרוולים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: בגד חסר שרוולים.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: וסט.

מידע רנדומלי על הביטוי "וסט":

אלן ברנרד וסט (באנגלית: Allen Bernard West, נולד ב-7 בפברואר 1961) הוא פרשן פוליטי שמרן ברשת הטלוויזיה האמריקאית פוקס ניוז. חבר בית הנבחרים האמריקאי מטעם פלורידה (2011 – 2013) ולוטננט קולונל (בדימוס) בצבא ארצות הברית. היה אחד הנציגים האמריקאים-אפריקאים הבודדים של המפלגה הרפובליקנית באחד משני בתי הקונגרס האמריקאי.

וסט נולד ב-1961 באטלנטה שבג'ורג'יה, בנם השני של הרמן וסט (1920 – 1986) ואליזבת (לבית תומאס) (1931 – 1994). האב שירת בצבא ארצות הברית במלחמת העולם השנייה, האם הייתה עובדת אזרחית בחיל הנחתים של ארצות הברית, אחיו הבכור שירת במרינס במלחמת וייטנאם וגם סבו של וסט היה בשעתו בצבא האמריקאי.

סיים בית ספר תיכון באטלנטה, למד מדע המדינה באוניברסיטת טנסי, שם סיים ב-1983 תואר ראשון ואז התגייס לצבא ארצות הברית. בתקופת שירותו בצבא למד וסיים תואר שני במדע המדינה באוניברסיטת קנזס ובמקביל גם תואר שני נוסף בקולג' של הצבא.

ב-1989 נישא לאנג'לה (לבית גרהם), דוקטור לכלכלה וחינוך ונולדו להם שתי בנות.

שירת בצבא ארצות הברית 21 שנים (1983 – 2004), רוב הזמן מתקדם בדרגות הקצונה בתותחנים, אף כי קיבל במהלך השירות גם כנפי צניחה. לחם הן במלחמת המפרץ (1991) והן במלחמת עיראק (2003) והשתחרר מהצבא בדרגת לוטננט קולונל, ב-2004. במהלך תקופת שירותו בצבא קיבל מספר רב של עיטורי אומץ ושירות מצוין, לרבות כוכב הארד.

וסט בויקיפדיה