אתר בצפון הארץ

אתר בצפון הארץ
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אתר בצפון הארץ.
זוהי הגדרה בת 14 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: חורשת טל .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "חורשת טל ":
חורשת טל הוא אתר נופש ובילוי בצפון עמק החולה, ברובו גן לאומי ובחלקו שמורת טבע. חורשת טל נמצאת על כביש 99, מזרחית לקריית שמונה. בשטח האתר זורמים פלגי מים, המסתעפים מנחל דן ויש בו מדשאות רחבות ידיים, בריכת שחייה ומתקני נופש פעיל לסוגיו.
שמו העברי של המקום ניתן על רקע הפסוק "כטל חרמון שיורד על הררי ציון…"‏[1].
העצים המקוריים בחורשה הם ברובם עצי אלון התבור, שנשמרו ללא פגע מאות שנים הודות לקדושתם. קדושת העצים נובעת ממסורת ערבית הקשורה למקום. שמו הערבי של המקום – סג'רת אל-עשרה (חורשת העשרה). השם קשור באגדה ערבית לפיה עשרה ממלווי מוחמד חנו בפלגי הדן, אך לא היו באזור עצים לקשור אליהם את הסוסים. לפיכך תקעו המלווים את מקלותיהם באדמה וקשרו אליהם את הסוסים, והמקלות היכו שורשים והפכו לעצים גדולים, מהם התפתחה החורשה.
החורשה הינהּ שריד ליער גדול שהשתרע בעבר על שטח גדול בארץ ישראל ממערב לנהר הירדן, בין הר החרמון לירקון דרך מישור החוף. באזור הגן הלאומי יש גם עצים אחרים, לא כולם מעצי הארץ, וכן צמחיית נוי אחרת. בשמורת גם צומחים פרחים רבים ובהם ריכוז נדיר של מספר מיני סחלבים.
במערב השמורה, בקרבת גדר קיבוץ הגושרים, נובע עין טל.

נלקח מויקיפדיה