אסף מת לעשן אבל אין לו עם מה להדליק (4)

אסף מת לעשן אבל אין לו עם מה להדליק (4)

פצח את התשחץ: "אסף מת לעשן אבל אין לו עם מה להדליק"

כשאתה מנסה לפתור תשחץ, אתה נתקל לעתים קרובות בהגדרות מאתגרות שגורמות לך לגרד את הראש. אחת ההגדרות הללו היא "אסף מת לעשן אבל אין לו עם מה להדליק (4)". בהתחלה, ההגדרה הזו עשויה להיראות מבלבלת, אבל עם קצת חשיבה יצירתית, אתה יכול לפצח אותה.

הבנת ההגדרה

הצעד הראשון לפתרון ההגדרה הזאת הוא להבין אותה היטב. ההגדרה מציירת תמונה של אדם בשם אסף שרוצה לעשן אך חסר לו משהו חיוני להדלקת הסיגריה שלו: גפרורים או מצית. המטרה שלנו היא לזהות את הפריט החסר הזה, המורכב מארבע אותיות.

חיפוש אחר מילים נרדפות

מכיוון שההגדרה לא מספקת מידע ספציפי לגבי הפריט החסר, אנו יכולים לנסות לחפש מילים נרדפות או מילים קשורות שעשויות להתאים להקשר. לדוגמה, במקום "להדליק", נוכל לנסות מילים כמו "להצית" או "להבעיר".

ניתוח מספר האותיות

ההגדרה מציינת שהפריט החסר מורכב מארבע אותיות. זה מצמצם את האפשרויות שלנו ומעוזר לנו להתרכז במילים באורך מתאים.

המצאת רשימת אפשרויות

על סמך הניתוח שלנו, נוכל להמציא רשימה של אפשרויות אפשריות. כמה מילים של ארבע אותיות שעשויות להתאים להקשר הן:

גפרור

מצית

שריפה

קנוק

לפיד

בדיקת האפשרויות

הצעד האחרון הוא לבדוק כל אחת מהאפשרויות שלנו בהגדרה ולראות אם היא מתאימה. לדוגמה, אם ננסה את המילה "גפרור", ההגדרה תקרא: "אסף מת לעשן אבל אין לו גפרור". זה הגיוני והתשובה יכולה להיות "גפרור".

אפשרויות: אשתר.

ביטויים דומים: אסף מת לעשן אבל אין לו עם מה להדליק (4) תשבץ, מה זה אסף מת לעשן אבל אין לו עם מה להדליק (4) בתשחץ, מה הפירוש של אסף מת לעשן אבל אין לו עם מה להדליק (4) בתשחץ.