אנטילופה במדבר סהרה

אנטילופה במדבר סהרה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אנטילופה במדבר סהרה.
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: דישון .

מידע רנדומלי על הביטוי "דישון ":

דישון מקראי (שם מדעי: Addax nasomaculatus) הוא סוג ומין יחיד של בעל חיים ממשפחת הפריים ותת-משפחת הראמים שהסתגל לחיים במדבר. הדישון נחשב לאנטילופה. הדישון נתון בסכנת הכחדה חמורה.

הדישון בולט בקרניו המרשימות, המגיעות לאורך של למעלה מ-70 ס"מ ובעלות שלושה פיתולים בממוצע. הדישון בעל חיים בגודל בינוני, אורכו נע בין 120 ל-130 ס"מ ומשקלו בין 60 ל-125 ק"ג. הזכר גדול מהנקבה. הוא מותאם ביותר לחיים בתנאי מדבר קיצוניים: אורח חייו הלילי ופרוותו הבהירה (בקיץ צבעה לבן, בחורף צבעה חום בהיר) מגינים עליו מפני קרינת השמש, פרסותיו העבות עוזרות לו ללכת על חולות, הוא ניזון ממגוון רב של צמחי מדבר ומסוגל להתקיים תקופות ארוכות ללא שתיית מים. הדישון הוא חיה חברתית, והוא חי בעדרים המונים בין 2 ל-20 פרטים. הרבייה נעשית במשך כל השנה וההריון נמשך כ-9 חודשים.

תפוצתו של הדישון היא ממדבר הסהרה המערבית ומאוריטניה עד מצרים וסודאן. בעבר התקיים גם בארץ ישראל. באזור ים המלח ניתן היה למצוא את הדישון עד סוף המאה ה-19. כיום ניתן למצוא דישונים בישראל בשמורת החי-בר ביטבתה, בגן הזואולוגי בבאר שבע, בגן החיות התנ"כי בירושלים, בספארי ברמת גן, בגן הבוטני זואולוגי בנהריה, בעמק התכלת בצפת ובפארק לכיש באשדוד. בחי-בר יטבתה ובספארי ברמת גן הוקמו גרעיני רבייה על מנת להציל את הדישון מהכחדה ולהשיבו בהדרגה לטבע.

דישון בויקיפדיה