אמירת דברי לעג כדי להרגיז

אמירת דברי לעג כדי להרגיז
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אמירת דברי לעג כדי להרגיז.
זוהי הגדרה בת 25 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: קנטור.

מידע רנדומלי על הביטוי "קנטור":

גאורג פרדיננד לודוויג פיליפ קנטור (בגרמנית: Georg Ferdinand Ludwig Philipp Cantor;‏ 3 במרץ 1845 – 6 בינואר 1918) מתמטיקאי גרמני, אבי תורת הקבוצות העומדת בבסיס המתמטיקה המודרנית.

גאורג קנטור נולד בסנקט פטרבורג, בירת האימפריה הרוסית. אביו, גאורג ואלדמר קנטור, היה אזרח דני בנם של יהודים מהקהילה היהודית פורטוגזית בקופנהגן שהומר לפרוטסטנטיות, ואמו, מריה אנה בוהם, הייתה מוזיקאית רוסיה קתולית. עד גיל 11 התגוררה המשפחה בסנקט פטרבורג בה היה האב סוחר מצליח וגאורג גודל על ברכי הפרוטסטנטיות. עקב בעיות בריאות של אביו, עברה המשפחה ב-1856 לגרמניה, בהתחלה לויסבאדן ומאוחר יותר לפרנקפורט ודרמשטדט. בשנות לימודיו בבית הספר הצטיין קנטור במתמטיקה, במיוחד בטריגונומטריה, אך גם גילה עניין בתאולוגיה ופילוסופיה. ב-1862 סיים בהצטיינות את בית הספר. לאור בקשת אביו שילמד הנדסה הוא החל ללמוד בפוליטכניקום של ציריך. אולם, לאחר סמסטר אחד הוא החל ללמוד מתמטיקה באוניברסיטת ברלין, שם למד, בין השאר, אצל קארל ויירשטראס, ארנסט קומר ולאופולד קרונקר. במשך סמסטר אחד בקיץ 1866 למד באוניברסיטת גטינגן. הוא השלים דוקטורט בתורת המספרים ב-1867. ב-1869 הצטרף לסגל אוניברסיטת הַאלֶה (Halle) בגרמניה שם עבד עד שנת 1913.

קנטור בויקיפדיה