אליפות העולם בכדורגל

אליפות העולם בכדורגל
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אליפות העולם בכדורגל.
זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מונדיאל .

קצת על גביע העולם בכדורגל:
גביע העולם בכדורגל (ספרדית: Copa Mundial de Fútbol, אנגלית: FIFA World Cup), הידוע גם בשמות מונדיאל או גביע העולם של פיפ"א‏[1], הוא טורניר הכדורגל החשוב ביותר בעולם, שבו מתמודדות 32 מתוך כלל הנבחרות הלאומיות לגברים החברות בפיפ"א, הגוף הבינלאומי המנהל את תחרויות הכדורגל הרשמיות. הטורניר נערך לראשונה ב-1930, ומאז הוא נערך אחת לארבע שנים, למעט ביטולו ב-1942 וב-1946 בשל מלחמת העולם השנייה.
במתכונתו הנוכחית משתתפות בטורניר 32 נבחרות המתחרות במספר אצטדיונים במדינה שנבחרת מראש‏[2], ומשכו כחודש אחד. שלב המוקדמות, הנמשך כשנתיים, משמש לקביעת 31 הנבחרות שיעפילו לטורניר ביחד עם הנבחרת המייצגת את המדינה המארחת. בטורניר המוקדמות משתתפות כ-200 נבחרות, המחולקות לשישה אזורים שונים לפי שיוכן היבשתי וקונפדרציית הכדורגל שאליה הן משתייכות. בעבר היה נהוג כי הנבחרת שזוכה בטורניר מעפילה אוטומטית לטורניר הבא, אך מנהג זה בוטל בתחילת שנות ה-2000, כך שנבחרת ברזיל, שזכתה במונדיאל 2002, הייתה צריכה להתמודד במוקדמות מונדיאל 2006.
ב-19 המונדיאלים שנערכו עד כה זכו שמונה נבחרות. נבחרת ברזיל זכתה במונדיאל חמש פעמים, והיא גם הנבחרת היחידה שהשתתפה בכל המונדיאלים. נבחרת איטליה זכתה בארבעה מונדיאלים, ומתחת לה נמצאת נבחרת גרמניה עם שלוש זכיות. האלופות האחרות הן נבחרת אורוגוואי, מנצחת המונדיאל הראשון, ונבחרת ארגנטינה, עם 2 זכיות כל אחת, ונבחרת אנגליה, נבחרת צרפת ונבחרת ספרד עם זכייה אחת כל אחת.
המונדיאל הוא אחד מאירועי הספורט הנצפים ביותר בעולם, כאשר במשחק הגמר של מונדיאל 2006, שנערך בגרמניה, צפו כ-715 מיליון אנשים‏[3].

נלקח מויקיפדיה