איש יחסי ציבור ישראלי

איש יחסי ציבור ישראלי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: איש יחסי ציבור ישראלי.
זוהי הגדרה בת 21 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אייל ארד .

קצת על איל ארד:
איל ארד (נולד ב-22 במאי 1958), איש יחסי ציבור ויועץ אסטרטגי-תקשורתי ישראלי, נשיא "ארד תקשורת".
ארד הוא בעל תואר ראשון במקרא ובפילוסופיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, ובעל תואר שני בתאולוגיה מטעם בית המדרש לרבנים באמריקה.
בשנת 1985 קיבל שגריר ישראל באו"ם, בנימין נתניהו, את ארד לתפקיד דובר משלחת ישראל לאו"ם, תפקיד בו כיהן בין השנים 1985-1988. לאחר מכן הוא חזר עם נתניהו ארצה ומונה לעוזר שר החוץ וממונה על ההסברה בין השנים 1989 ו-1992.
בין השנים 1992 ל-1993 שימש כמנכ"ל חוקה לישראל. מאז 1993 הוא עוסק ביחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ואסטרטגי, לחברות עסקיות כמו גם לפוליטיקאים ומפלגות פוליטיות, ונחשב לאחר הבולטים בתחומו בישראל. בבחירות לכנסת הארבע עשרה ולראשות הממשלה הריץ, לצד ארתור פינקלשטיין ומוטי מורל את בנימין נתניהו. לאחר הבחירות הסתכסך עם בנימין נתניהו, והיחסים בין השניים עלו על שרטון. לקראת הבחירות לכנסת החמש עשרה היה אחראי למירוץ הכושל של מפלגת המרכז לכנסת בראשות איציק מרדכי, ולאחר הכישלון ויתר על רוב שכרו. ב-2001 ו-2003 הריץ את אריאל שרון, וב-2006 את אהוד אולמרט. הוא נמנה עם "פורום החווה" של אריאל שרון יחד עם ראובן אדלר וליאור חורב.
בבחירות 2009 היה חבר הצוות של ציפי לבני ומפלגת קדימה.
בעקבות פעילותו הפוליטית הפך ארד, יחד עם שותפיו לפורום החווה, לדמות שנויה במחלוקת, וזאת לאחר שנטען נגדו כי אינו בוחל בשום דרך להגשמת יעדיו, וכן שהוא אשם בהחדרת "תרבות הספין" לתוך המרחב הציבורי. כמו כן נטען נגדו כי אינו מסתפק בשיווק עמדות נתמכיו, אלא הוא שותף לקביעת מדיניותם. כך האשים משה יעלון את ארד, שיזם את ההתנתקות במטרה לשפר את דימויו הציבורי של אריאל שרון לאור חקירותיו. דברים דומים נאמרו גם על ידי רביב דרוקר ועופר שלח.
ב2006 עמד במרכז סרטה של ענת גורן כל אנשי הקמפיין, שחשף את התפקיד המרכזי שהיה לארד ולאדלר בבחירות שהתקיימו באותה שנה, ואת תפישתם של אלה את עצמם ואת העדפותיהם כעומדים במרכז מסע הבחירות. בעקבות הסרט נמתחה על ארד בקורת חריפה על סגנון דיבורו ועל התנהלות שתוארה כ"ברוטלית" ו"נקמנית" כלפי נתניהו וכלפי כתבת הארץ.
בשנת 2006 ייסד ארד יחד עם אנשי חינוך, אישי ציבור, אנשי עסקים ואנשי אקדמיה את המכון למנהיגות העתיד.
ארד הוא בנו של העיתונאי אריה ארד, איש "דבר" והפסיכולוגית דר' עפרה אילון. הוא אחיהם הבכור של עו"ד דרור ארד-אילון, הג'ודוקא יעל ארד, יובל ארד, השותף עימו במשרד ארד תקשורת, דר' מיכל ארד וביבי סיסו-איילון.

נלקח מויקיפדיה