איזה סרט ,אלוהים.חבולה מרקל בלי סוף.מנין? (6,5)

איזה סרט ,אלוהים.חבולה מרקל בלי סוף.מנין? (6,5)

כיצד לפתור את החידה המבלבלת הזו: 'איזה סרט, אלוהים. חבולה מרקל בלי סוף. מניין?'

האם אתה מוצא את עצמך נאבק לפתור את התשחץ האחרון שלך? אם כן, אתה לא לבד! פתירת תשחצים יכולה להיות משימה מאתגרת, במיוחד כשאתה נתקל בהגדרות מבלבלות או קשות.

אחת ההגדרות המסובכות במיוחד שנתקלנו בה לאחרונה היא: 'איזה סרט, אלוהים. חבולה מרקל בלי סוף. מניין? (6,5)'. הגדרה זו עשויה להיראות מסובכת בהתחלה, אבל אל תדאג! עם קצת חשיבה יצירתית ומעט הדרכה, תוכל לפתור אותה בקלות.

ראשית, בואו ננסה לפרק את ההגדרה. החלק הראשון, 'איזה סרט', מצביע על כך שהתשובה היא סרט. החלק השני, 'אלוהים', הוא כנראה רמז לאותיות מסוימות בתשובה. החלק השלישי, 'חבולה מרקל בלי סוף', מעט יותר קשה לפיענוח, אבל נגיע לזה בהמשך. החלק הרביעי, 'מניין?', מרמז שהתשובה היא מספר.

כדי לפתור את ההגדרה, נצטרך לשלב את כל החלקים הללו יחד. בואו נתחיל עם החלק האחרון, 'מניין?'. זה מרמז שהתשובה היא מספר, אז בואו נחשוב על מספרים שקשורים לסרטים. מספר אחד שעולה בראש הוא 'שש', מכיוון שסרטים בדרך כלל מורכבים משש אותיות.

עכשיו בואו נעבור לחלק השלישי, 'חבולה מרקל בלי סוף'. 'חבולה' היא מילה נרדפת ל'חבורה', ו'מרקל' היא שם משפחה גרמני. אם נסתכל על סוף שם המשפחה, נמצא את האותיות 'KEL'. אם נוציא את האות האחרונה, 'L', נקבל את האותיות 'KE'.

עכשיו בואו נחבר את כל החלקים יחד. יש לנו 'שש' מהחלק האחרון ו-'KE' מהחלק השלישי. מכיוון שחלק ההגדרה הראשון מרמז שמדובר בסרט, נוכל לצרף את האותיות הללו לקבלת 'שישה מספרים'.

אפשרויות: הפצועהאנגלי.

ביטויים דומים: איזה סרט ,אלוהים.חבולה מרקל בלי סוף.מנין? (6,5) תשבץ, מה זה איזה סרט ,אלוהים.חבולה מרקל בלי סוף.מנין? (6,5) בתשחץ, מה הפירוש של איזה סרט ,אלוהים.חבולה מרקל בלי סוף.מנין? (6,5) בתשחץ.