אחרון בגאוני בבל

אחרון בגאוני בבל
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אחרון בגאוני בבל.
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: האי .

מידע רנדומלי על הביטוי "האי ":

האי הייתה סדרת דרמת מדע בדיוני ישראלית לילדים ונוער, אשר שודרה בערוץ הילדים בשנים 2007-2010 למנויי HOT. הסדרה מספרת את קורותיה של חבורת ילדים שייעודם הוא להציל את העולם מאסטרואיד שאמור לפגוע בכדור הארץ ב-9 בספטמבר 2009. את הסדרה יצר וכתב גיורא חמיצר והיא בוימה על ידי עפר ויצמן. לסדרה 3 עונות ו- 143 פרקים.

בהשראת הסדרה, יצאו ארבעה ספרים. שניים מהם, השייכים לסדרת הספרים "האי", נכתבו על ידי גיורא חמיצר ודניאלה שפיגלמן ועלילתם אינה קשורה לעלילת הסדרה. הספר השלישי מבוסס על עלילת הסדרה ונכתב על ידי דניאלה שפיגלמן בלבד. בנוסף, יצא לאור "הספר האדום" – ספר הציורים שהופיע במהלך כל העונה הראשונה של הסדרה, בתוספת צילומים מהפרקים, מכתבים של הדמויות, פתקים שטומי כביכול הכניס לספר וכדומה.

שיר הנושא של הסדרה, "כאילו אין מחר", נכתב על ידי גיורא חמיצר, הולחן על ידי דני רייכנטל ובוצע על ידי השחקנית והזמרת דנה ברגר (המשחקת גם בסדרה).

הסדרה זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה בתוכנית הילדים והנוער לשנת 2008.

ציר מרכזי בסיפור העלילה הוא יכולתם של חלק מגיבורי הסדרה לנוע בזמן ("טיימרים") ולשנות התרחשויות בעבר, כך שנוצרת היסטוריה חלופית, אך יש להיסטוריה את הכוח לתקן את עצמה, ורק לעתים רחוקות ניתן לשנותה באמת.

האי בויקיפדיה