אחד משמותיו של משה רבנו

אחד משמותיו של משה רבנו
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אחד משמותיו של משה רבנו.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: טוביה.

מידע רנדומלי על הביטוי "טוביה":

בְּאֵר טוֹבְיָה הוא מושב במישור החוף הדרומי, ממערב לקריית מלאכי. נמצא בתחומי המועצה האזורית באר טוביה, הנקראת על שמו. משתייך לתנועת המושבים.

באר טוביה הוקמה בימי העלייה הראשונה כמושבה חקלאית בט' בתשרי תרמ"ט, ערב יום הכיפורים 13 בספטמבר 1888. המושבה הוקמה בין שני כפרים ערבים: קסטינה ובית דראס, על אדמות בשטח של כ-6,500 דונם שרכש הברון רוטשילד לבקשת יהודים מבסרביה. באותו זמן המושבה כונתה "קוסטינה" (ר' בהמשך).

קבוצה של יוצאי בסרביה שהיו בראשון לציון [דרוש מקור] ביקשו לעבור למקום שבו ניתן לגדל חיטה. פקידי הברון החליטו כי הם יתיישבו בבאר טוביה, שם יעמדו לרשותם 2,000 דונם. הקבוצה הסכימה לעבור ל"למקום רחוק שלא היה בו כל זכר ליישוב תרבותי"

לפי הוראת השלטונות דאז לא ניתן היה לבנות במושבות בתים חדשים למעט רפתות, ולכן נהגו לעקוף את ההוראה בבניית בתי האיכרים כדוגמת רפתות. כיוון שבבאר טוביה לא היו עדיין פרות, אך על פי תקנות השלטון העות'מאני לא ניתן היה להרוס מבנה לאחר שהונח עליו גג, החליט אחד מפקידי הברון לבנות צריפי עץ בראשון לציון, לפרק אותם ולסמן את החלקים כך שניתן יהיה להשלים את הקמת המבנים תוך זמן קצר מרגע העלייה על הקרקע.

טוביה בויקיפדיה