אחד מבניו של יעקב אבינו

אחד מבניו של יעקב אבינו
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אחד מבניו של יעקב אבינו.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: יוסף.

מידע רנדומלי על הביטוי "יוסף":

יאיר הוּרביץ (1941 – 26 ביולי 1988) היה משורר ומתרגם שירה ישראלי.

יאיר הורביץ נולד בתל אביב. התייתם מאביו כשהיה בן שמונה, ומות האב מלווה את שירתו המוקדמת. פרסומו הראשון היה בעיתון דבר בשנת 1957, בהמשך עסקו שירים רבים שלו בתלאות הגוף ובפחד המוות, בעקבות מחלת-לב שסבל ממנה מגיל צעיר. שירתו עוסקת גם בעירו, תל אביב, שבה נולד וחי, וכן במשורר ובמעשה השיר, קרי נושאים המאפיינים כתיבה ארס פואטית. מטרת השירה, לפי הורביץ, היא "להעביר לאדם אחר באופן המדויק ביותר" חוויה אנושית. מנגד, בסמיכות זמנים לראיון בו ביטא הורביץ עמדה זו, שנתיים לפני מותו, התפרסם שירו 'הנורא' המסתיים במילים: "היום אני אומר:/ השירה היא דיבור/ במקום שלעולם,/ לעולם אין בו חיבור".

הורביץ חבר ליונה וולך ולמאיר ויזלטיר והשלושה פעלו יחדיו כחבורה יוצרת. ייחודו של הורביץ היה, בין היתר, בכתיבתו העשירה ורבת הדימויים, שהבנתה כרוכה בהיכרות עם עולמו השירי.

הורביץ נפטר ב-26 ביולי 1988, בן 47, בעודו ממתין להשתלת-לב בבלגיה. לאחר מותו קובצו שיריו בספר "גורל הגן: כל השירים חלק א'". ביולי 2008, במלאת עשרים שנה למותו, ראה אור כרך מקיף של כל שירתו. ערך את הספר מנחם פרי, שהיה חברו הקרוב של הורביץ והמו"ל של שיריו. יצירות הפרוזה של הורביץ ותרגומים שלו טרם קובצו בספר.

יוסף בויקיפדיה