אהוד וחסר השכלה בקרב אנגלים (7)

לפתור תשחצים: כשמה שנראה ברור הוא בכלל חמקמק

חובבי תשחצים, התאספו! היום אנחנו מתמודדים עם חידה מאתגרת במיוחד: 'אהוד וחסר השכלה בקרב אנגלים (7)'. לכאורה, התשובה צריכה להיות די ברורה, לא? אחרי הכל, המילה "אהוד" היא נפוצה למדי באנגלית. אבל כפי שאנחנו יודעים, מראה יכול להטעות במיוחד כשזה מגיע לתשבצים.

כשנתקלים בהגדרה מסוג זה, צעד חכם יהיה לפרק אותה לחלקים. המילה "אהוד" מצביעה על משהו חיובי או נעים. מצד שני, המילה "חסר השכלה" מרמזת על חוסר ידע או אינטליגנציה. אז איזה מילה בת שבע אותיות באנגלית עונה לקריטריונים סותרים אלו?

כדי למצוא את התשובה, עלינו לחשוב מחוץ לקופסה ולהימנע מהפתרונות המובנים מאליהם. מילים במשלב גבוה או מונחים טכניים יכולים להסתתר מאחורי הגדרות פשוטות, ואילו מילים נפוצות יכולות להיות בעלות משמעויות נסתרות.

במקרה הספציפי הזה, המפתח הוא למצוא מילה שמתאימה לשני ההיבטים של ההגדרה. זהה מילים דו-משמעיות או עם מספר משמעויות שיכולות לתאר הן איכות חיובית והן איכות שלילית.

האתגר בתשחצים טמון לעתים קרובות לא רק במציאת התשובה הנכונה, אלא גם בזיהוי הקונספטים העומדים בבסיס ההגדרה. על ידי חשיבה ביקורתית וחקירת האפשרויות השונות, נוכל לפענח גם את התשחצים המאתגרים ביותר.

אז, חובבי תשחצים, האם אתם מוכנים לאתגר? ניקח את החשיבה הצעד הבא כדי לחשוף את המילה בת שבע האותיות האנגלית המייצגת אדם גם אהוד וגם חסר השכלה. הישארו מעודכנים לחלק השני, שבו נחשוף את התשובה המסקרנת.

אפשרויות: פיבוריט.

ביטויים דומים: אהוד וחסר השכלה בקרב אנגלים (7) תשבץ, מה זה אהוד וחסר השכלה בקרב אנגלים (7) בתשחץ, מה הפירוש של אהוד וחסר השכלה בקרב אנגלים (7) בתשחץ.