אבן ששובצה בחושן הכהן הגדול, מיוחסת לשבט אשר

אבן ששובצה בחושן הכהן הגדול, מיוחסת לשבט אשר
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אבן ששובצה בחושן הכהן הגדול, מיוחסת לשבט אשר.
זוהי הגדרה בת 44 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: תרשיש.

מידע רנדומלי על הביטוי "תרשיש":

תַרְשִׁישׁ היא שמה של עיר מקראית עתיקה, המוזכרת בתנ"ך מספר פעמים. בתרגום השבעים ובוולגטה וכן בתרגום יונתן בן עוזיאל תורגמה העיר כקרתגו. אולם כיום מקובל לזהות את העיר כטרסוס שבאסיה הקטנה או עם טרטסוס שבחצי האי האיברי. העיר הייתה ידועה כעיר סוחר, ומלכי יהודה וישראל ניהלו קשרי מסחר ענפים עם העיר, ואוניות נוסעים היו יוצאות מנמלי הארץ לעיר.

העיר נודעה בזכות יכולת המסחר הענפה שלה ופריטים רבים יובאו בדרך קבע מן העיר למזרח התיכון. בין השאר מוזכר בתנ"ך: מתכות שונות (זהב, כסף, ברזל, בדיל ועופרת), בעלי חיים אקזוטיים (תוכים, פילים וקופים) ומקנה.

בגלל היקף המסחר ואיכות הספנות, נקראו אוניות משובחות אניות תרשיש. האניות יועדו לנסיעות למרחקים ארוכים יחסית והיו בעלות תפוסה גבוהה יחסית. בניית האוניות היותה אתגר כלכלי והנדסי עבור הממלכות, ואחזקת אניות שכאלה הייתה הכרחית עבור התפתחות ממלכה.

השם תרשיש מוזכר בתנ"ך לראשונה כאחד מבניו של יון. כך שהעיר תרשיש היותה (בעיני בני התקופה) חלק מהעם היוני. העיר מוזכרת בתנ"ך לראשונה כעיר העומדת בקשרי מסחר עם שלמה המלך, שאוניותו הביאו מהעיר סחורות. את קשרי המסחר אנו רואים גם בתקופה מאוחרת יותר, אצל יונה הנביא, שכאשר רצה להתחמק מקיום הוראת האל להוכיח את בני נינוה הוא עלה על ספינה מנמל יפו אל תרשיש. ניכר איפוא, שנסיעות אל תרשיש מנמלי ארץ ישראל הקדומה היו דבר שבשגרה.

תרשיש בויקיפדיה