ממלכות היופי בישראל

ממלכות היופי בישראל
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ממלכות היופי בישראל.
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אלה רן, גל גדות שני חזן, ימית הר נוי לירון אברג'יל, לירן כוהנר נירית בקשי סיוון קליין .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "אלה רן":
מלכת היופי (מיס ישראל), היא הזוכה בתחרות יופי ישראלית שנתית הנערכת בין נשים וקיימת משנת 1950, בחסות השבועון "לאשה". מאוחר יותר הצטרפה גם סוכנות הדוגמנות "לוק" כנותנת חסות. הזוכה בתחרות מייצגת את ישראל בתחרות יופי בינלאומית הנערכת כל שנה – מיס תבל (מיס יוניברס) או מיס עולם (מיס וורלד). עד היום שתי מלכות יופי ישראליות זכו בתואר זה – רינה מור בשנת 1976 (מיס תבל) ולינור אברג'יל בשנת 1998 (מיס עולם). בדומה לתחרויות מקבילות בעולם, בבחירת הזוכה מושם דגש גם על נתוני האישיות בנוסף למראה החיצוני של המתמודדת.
בתחרות מוענקים חמישה תארים שונים – מלכת היופי (שהיא הזוכה), נערת ישראל (שהיא גם הסגנית הראשונה), מלכת החן (הסגנית השנייה, הזוכה במקום השלישי), נערת היופי-עשרה (הזוכה במקום הרביעי) וחביבת הקהל. בנוסף לתואר הנכבד ולייצוג של מדינת ישראל בטקס הבינלאומי, מלכת היופי זוכה גם במכונית חדשה ובחוזה דוגמנות בסוכנות "לוק".
כ-3,000 נשים מגישות מועמדות לתחרות בכל שנה, ורק עשרים מתוכן נבחרות כמועמדות סופיות לתחרות. תנאי הסף למועמדות הם – גיל 17 וחצי עד 24, גובה מינימלי של 1.70 מטר, רווקות ובעלות אזרחות ישראלית. דוגמניות רבות החלו את דרכן כמתמודדות בתחרות מלכת היופי – בהן אילנית לוי, גל גדות, רנא רסלאן, ילנה ראלף ומירי בוהדנה, שזכתה בתואר נערת ישראל (סגנית ראשונה) בשנת 1995.
משנת 1994, טקס "תחרות מלכת היופי" משודר בשידור חי בטלוויזיה בערוץ 2.

נלקח מויקיפדיה