בן לעם צפון אירופי

בן לעם צפון אירופי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: בן לעם צפון אירופי.
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: נורדי.

מידע רנדומלי על הביטוי "נורדי":

המיתולוגיה הנורדית (ידועה גם כמיתולוגיה ויקינגית ומיתולוגיה סקנדינבית) היא שם כולל לאגדות והאמונות הקדם-נוצריות של עמי סקנדינביה. המיתולוגיה הנורדית היא הגרסה הידועה ביותר של המיתולוגיה הגרמאנית.

היקום הנורדי מתואר כעץ ענק הקרוי יגדראסיל (Yggdrasil), שעל צמרותיו, בין ענפיו וליד שורשיו נמצאים העולמות השונים. עולם בני האדם, שקרוי מידגארד (או מֵנְהֵיים), מתואר כדיסקה שטוחה המוקפת באוקיינוס. אסגארד (או גוֹדְהֵיים), עולמם של האזיר, אלי המלחמה, נמצא מעל מידגארד, על צמרת העץ, ואליו ניתן להגיע רק בצעידה על בִיפְרוֹסְט, גשר הקשת בענן. באסגארד ממוקם היכל ואלהלה אליו מגיעים רק טובי הלוחמים. הענקים חיו באזור נפרד הנקרא יטונהיים (Jotunheim, יטון – ענק, היים – עולם). עולם ענקי האש, מוספלהיים (מוספל – אש, היים – עולם), נמצא בדרום, ואילו בצפון שוכן עולם הקרח – ניפלהיים (נפל – קרח, היים -עולם) – ביתם של ענקי הכפור. לניפלהיים יש קשר הדוק עם עולם המתים התת-קרקעי הלהיים, ולעתים אף מתייחסים אליהם כאל מקום אחד. אל עולם המתים מגיעים אלה אשר לא הצליחו להגיע להיכל ואלהלה לאחר מותם. מקומות אחרים כוללים את אלפהיים, עולם האלפים, סוורטאלפהיים (Svartalfheim) או נידאבליר (Nidavellir) עולמם של האלפים השחורים או של הגמדים וואנאהיים עולם אלי הואניר שהם אלי הפיריון האדמה והמים, הווניר מקושרים באופן חזק לאלפים בניגוד לאזיר המקושרים אל בני האדם.

נורדי בויקיפדיה