סוכן של אמנים

סוכן של אמנים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סוכן של אמנים.
זוהי הגדרה בת 13 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אמרגן .

קצת על אמרגן:
אמרגן (בלועזית, לפי האיטלקית: Impresario, גם בעברית נקרא כך עד שנות השישים, עת חידש אורי סלע את המלה "אמרגן", במקום המילה "אימפּרֶסָריו" שהייתה מקובלת עד אז), הוא אדם בתעשיית הבידור המהווה מתווך, יזם ומפיק אירועים בתחום המוזיקה (בעיקר הופעות חיות), התיאטרון והספורט (בדרך כלל בתחומי ראווה כגון תחרויות ומופעי רודיאו ואיגרוף). במאות קודמות היו אמרגנים אחראים על העלאת מופעי אופרה ובלט וייצגו להקות נודדות (למשל עמנואל שיקאנדר, אמרגנו של מוצארט).
האמרגן אחראי על התחום הביצועי של המופע, על גיוס כוח אדם, על ארגון אולמות להופעות, דרכי תחבורה, מימון וכדומה ולעתים אף על גילוי אמנים ודחיפתם. בין האמרגנים המפורסמים במאה ה-20 ניתן למנות את אמרגן מופעי הוודוויל פלורנץ זיגפלד, את אמרגן הבלט הנודע סרגיי דיאגילב ואת אמרגן הקרקס פי. טי. ברנום.
בישראל נודעו האמרגנים גיורא גודיק שהפיק מחזות זמר רבים והקים את קולנוע אלהמברה בו הציג מחזות אלה ואברהם דשא (פשנל) אשר הקים את שלישיית הגשש החיוור.
קיימים גם אמרגנים שהתפרסמו בזכות קשריהם עם אמן אחד למשל בריאן אפשטיין, אמרגן להקת הביטלס או בצלאל אלוני אמרגנה של עופרה חזה.

נלקח מויקיפדיה