מכונה להידוק וישור בעזרת לחץ

מכונה להידוק וישור בעזרת לחץ
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מכונה להידוק וישור בעזרת לחץ.
זוהי הגדרה בת 28 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מכבש .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "מכבש ":
מכונת דפוס היא מכשיר מכני ליצירת לחץ בין משטח צבוע, לוח הדפסה, כנגד המדיה שעליה ברצוננו להדפיס (כמו למשל נייר, חולצה, שקית ניילון), פעולה זו תיצור העברה של הדמות, מהמקור, אל שטח ההדפסה על המדיה הנבחרת.
מכונת הדפוס הראשונה הומצאה בגרמניה על ידי הצורף יוהאן גוטנברג בשנת 1440. שיטות הדפסה המבוססות על מכונת הדפוס של גוטנברג התפשטו תחילה באירופה ואחר כך ברחבי העולם והחליפו את השיטות הידניות והמסורבלות, שקדמו למכונת הדפוס ולהפרדת האותיות של גוטנברג. השיטה המכנית, שיתרונה הבולט הוא האפשרות לעבודות הדפסה המוניות ובזול, הפכה מכונת הדפוס את המילה הכתובה לזמינה לכל שכבות האוכלוסייה. מכונת הדפוס של גוטנברג נדחקה לשוליים עם המצאת דפוס האופסט.
מכונת הדפוס המאפשרת הדפסה מהירה ופשוטה ושיכפול המוני הביאו להתפתחות האינטלקטואלית החברתית באותה התקופה בגלל האפשרות להעברת ידע להמונים באופן הפשוט, זול ולא מחייב, יחסית לתקופה. התפתחות וההפצה של אינטלקטואל כתוב כמו למשל "95 התזות" של מרטין לותר ועבודות נוספות הקשורות בהפצת הנצרות הפרוטסטנטית.
הדפוס הביא לגילוי מחדש של הקלסיקות הרומיות והיווניות שלמעשה נתנו השראה להתפתחות הרנסאנס, התעצבות והתפתחות השפה הלטינית באירופה. בעקבות המצאת הדפוס חל שינוי באירופה הן בתחום הפוליטי והן בתחום החברתי בנוסף חלו שינוים בעולם המדע.

נלקח מויקיפדיה