כלכלן בריטי

כלכלן בריטי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כלכלן בריטי.
זוהי הגדרה בת 11 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: וב .

מידע רנדומלי על הביטוי "וב ":

מרתה ביאטריס פוטר וב (אנגלית: Martha Beatrice Potter Webb;‏ 22 בינואר 1858 – 30 באפריל 1943) הייתה סוציאליסטית בריטית, כלכלנית ורפורמטורית. לרוב מזכירים אותה יחד עם בעלה, סידני וב. הגם שבעלה קיבל תואר אבירות והפך לברון פספילד בשנת 1929, וב סירבה להופיע תחת השם "ליידי פספילד".

וב נולדה בגלוסטר. הייתה נכדתו של חבר הפרלמנט הרדיקלי ריצ'רד פוטר. בשנת 1882 קיימה מערכת יחסים רומנטית עם הפוליטיקאי הרדיקלי ג'וזף צ'מברליין, שהיה אז שר בממשלה הבריטית. הזוג נפרד, ובשנת 1890 היא פגשה את סידני וב, אשר נזקקה לסיועו במחקר שערכה. הזוג נישא בשנת 1892. ביאטריס וסידני וב פעלו יחד הן בתחום הפוליטי והן בתחום המקצועי, בין השאר, הקמת החברה הפביאנית ובית הספר לכלכלה של לונדון (London School of Economics). הזוג כתב יחד מספר ספרים, בהם History of Trade Unionism‏ (1894), ויסד יחד את המגזין New Statesman בשנת 1913.

עם פרוץ מאורעות תרפ"ט ב-1929, ביקר חיים ויצמן בבית הלורד פאספילד. על פי ויצמן, אמרה לו וב: "אינני יכולה להבין למה מרימים היהודים רעש כזה בהיהרג כמה מאות אנשים בארץ ישראל. מספר כזה נהרגים מדי שבוע בשבוע בלונדון בתאונות דרכים ואין איש שם לב".

וב בויקיפדיה