עצמותיו בולטות

עצמותיו בולטות
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: עצמותיו בולטות.
זוהי הגדרה בת 14 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גרמי .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "גרמי ":
פרס גראמי (באנגלית: Grammy Award, שם מקוצר של המקור – Gramophone Awards, "פרס הגרמופון") הוא אחד הפרסים המוערכים ביותר בתעשיית ההקלטות. טקס הענקת הפרס, שנערך בארצות הברית בדרך כלל בחודש פברואר, נחשב למקביל לאוסקר בעולם המוזיקה.
בטקס פרסי הגראמי מוענקים פרסים ב-30 סגנונות מוזיקליים, שנחלקים ל-108 קטגוריות. הבחירה מתבצעת על ידי גוף בשם "האקדמיה הלאומית לאמנויות ומדעי ההקלטה" (National Academy of Recording Arts and Sciences), בו חברים מוזיקאים, מפיקים, טכנאי הקלטות ועוד אנשי מקצוע מתעשיית המוזיקה האמריקאית. ישנם מוזיקאים וחובבי מוזיקה המייחסים חשיבות נמוכה לפרסים, כי לטענתם חברי האקדמיה נוטים לבחור באופן שמרני באמנים מצליחים או באמנים שהתעשייה מעוניינת לקדם.
טקס הגראמי הראשון התקיים ב-1959 וחולקו בו 28 פרסים. הטקס שהתקיים ב-1971 היה הראשון ששודר בשידור חי בטלוויזיה, ברשת ABC. מ-1973 משודר הטקס מדי שנה ברשת CBS.
התקופה בה אלבום יכול לצאת ולקבל מועמדות לפרס גראמי בשנה מסוימת נגמרת בחודש ספטמבר שלפני הטקס, ולכן אלבומים גדולים רבים יוצאים בחודש זה. בגלל תופעה זו נחשב ספטמבר לתקופת המכירות של חג המולד בתעשיית המוזיקה האמריקאית.
עפרה חזה היא הזמרת הישראלית הראשונה שהייתה אי פעם מועמדת לפרס זה – בשנת 1993, לאחר צאת אלבומה "קריה". בשנת 2004 זכתה הכנרית הישראלית מירי בן ארי בפרס שיר הראפ הטוב ביותר שכתבה עם קניה ווסט Jesus Walks. ב-2010 הוכרז מועמד ישראלי נוסף לפרס הגראמי ה-53 – נגן המנדולינה אבי אביטל – תחת הקטגוריה "הביצוע הטוב ביותר של סולן עם תזמורת" בתחום המוזיקה הקלאסית.[1]
טקס הגראמי ה-54 נערך ב-13 בפברואר 2012.

נלקח מויקיפדיה