עוד פעם

עוד פעם
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: עוד פעם.
זוהי הגדרה בת 7 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: שוב .

מידע רנדומלי על הביטוי "שוב ":

אדם שוב (נולד ב-23 במרץ 1976) הוא איש עסקים ישראלי בתחום האינטרנט והנדל"ן, ובעבר עיתונאי ואיש רדיו וטלוויזיה.

שוב נולד בקריית מטרסדורף בירושלים כנחום שוב, בן למשפחה חרדית של 9 בנים ובנות.  

סבו מצד אמו הרב שמעון מנחם ברגמן היה סגן ראש עיריית ירושלים (טדי קולק) מטעם אגודת ישראל. סבו מצד אביו היה מנהל מוסדות ״עץ חיים״ בירושלים וראש חברה קדישא פרושים. למד בישיבות אור ישראל בפתח תקווה[דרוש מקור][דרושה הבהרה] וקול תורה[דרושה הבהרה] בירושלים. 

בגיל 15 עבר תהליך יציאה בשאלה, שבמהלכו שינה את שמו לאדם נחום, עזב את משפחתו ונקלט בביתו של ארנן יקותיאלי בעת שכיהן כסגן ראש עיריית ירושלים. שוב שמר על קשר חשאי עם יקותיאלי בזמן שלמד בישיבות חרדיות, ובסופו של דבר הפך לבן בית אצלו.  

הוריו של שוב עתרו לבית המשפט לנוער בתביעה להוציאו מביתו של יקותיאלי. בשלב הראשון התביעה צלחה ושוב, שהיה קטין, הועבר על ידי עובדים סוציאליים למשפחות אומנות שמהן נמלט. לאחר שהתגורר כמה ימים ברחובות ובגנים ציבוריים החליט בית המשפט להחזירו לביתו של יקותיאלי[דרוש מקור], ושוב החל את לימודיו בבית הספר החילוני "גבעת גונן – ברוח ערכי תנועת העבודה" בשכונת קטמון. בהמשך התגורר כילד חוץ בקיבוץ רמת רחל הסמוך לירושלים עד סמוך לגיוסו לשירות צבאי ככתב בגלי צה"ל.

שוב בויקיפדיה