יד שניה

יד שניה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: יד שניה.
זוהי הגדרה בת 7 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: משומש .

קצת על סחורה משומשת:
סחורה משומשת או יד שנייה היא סחורה השייכת לאדם או לגוף שאינו עוסק במסחר, ומוצעת למכירה על ידו לאחר שקנה אותה במטרה להשתמש בה בעצמו ולרוב גם השתמש בה בפועל. כמו כן נמכרת סחורה כזו על ידי סוחרי יד שנייה, שקיבלו אותה למכירה מבעליה. ישנן סחורות שמקובל מאוד לקנות בדרך זו, כמו מכוניות, ואחרות שפתות מקובל לקנות כך (כלומר המוצר מסיים את חייו לאחר ששימש את בעליו הראשון).
אנשים פרטיים מוכרים סחורה משומשת על ידי יצירת קשר בעזרת מודעות בלוח מודעות ציבוריים, בעיתונים, באתרי אינטרנט שנועדו לפרסום מודעות כאלה וכדומה. לעתים אנשים פרטיים מפרסמים אירוע פרטי, חד פעמי, שבו הם מוכרים חפצים רבים שברשותם כסחורה יד שנייה.
סחורה משומשת זולה באופן משמעותי מאשר סחורה חדשה ומכירתה מאפשרת גם לבעליה הקודמים לקבל בחזרה חלק מהכסף שהשקיעו בה. מחירי הסחורה הזולים מסייעים לאנשים דלי אמצעים ולכן חלק ממכירות הציוד המשומש מאורגנות על ידי ארגוני צדקה. מעבר לזאת, מכירות סחורה משומשת משפרות את איכות הסביבה בכך שהן מצמצמות את נפח האשפה – הן מחזירות לשימוש ציוד שעלול היה להיזרק לאשפה.

נלקח מויקיפדיה