טלויזיה בלווין

טלויזיה בלווין
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: טלויזיה בלווין.
זוהי הגדרה בת 14 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: יס .

קצת על יס:
yes הוא המותג של חברת DBS (חלק מקבוצת בזק) המספקת שירותי תוכן בטלוויזיה באמצעות הלוויינים עמוס 2 ועמוס 3.
החברה הוקמה בשנת 1998 בעידוד שרת התקשורת אז, לימור לבנת, שסברה כי חברת טלוויזיה נוספת תחייה את שוק ערוצי הטלוויזיה הלא-ארצי שנשלט כמונופול על ידי חברות הכבלים מאז תחילת שנות ה-90 של המאה ה-20. היא החלה לפעול ב-28 ביולי 2000.
השנתיים הראשונות לפעולת החברה התאפיינו בתקלות רבות בהליך ההתקנה, אם בשל כשלים בארגון מערכת החיבור וההתקנה, ואם בגלל המכשולים שניסו חברות הכבלים לשים בדרכם של מי שביקשו להתנתק מהם. אחרי תקופה זו השתפרו שירותי ההתקנה ותמיכת הלקוחות של החברה במידה ניכרת.
התקווה לעורר את התחרות בשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית התגשמה רק בחלקה. אמנם בתחילת הדרך שתי החברות הורידו את מחיריהן במטרה למשוך לקוחות, ולמנוע עזיבה של לקוחות קיימים, אך כיום יש הטוענים שהמונופול הומר בדואופול. ייתכן ותוצאה זו נבעה מהעובדה של"יס" ולחברות כבלים לא הייתה סיבה לחשוש מחדירת גורם מתחרה במחיר זול יותר. התחרות בין החברות התמקדה, אך ורק בתחום התוכן והתמצתה בעיקר בערוץ התוכניות הכללי ובתכנים מיוחדים תמורת תשלום נוסף.
חברות הכבלים ניסו בתחילה להתמודד עם נסיונות החדירה של "יס" לשוק באמצעות הצבת פיתויים בפני לקוחות עוזבים, נסיונות להפוך את פרוצדורת המעבר למורכבת, ובראש ובראשונה באמצעות רכישת תכנים שישודרו בלעדית בשידורי הכבלים. מצב זה הביא לכך שבשנותיה הראשונות הציגה "יס" שפע תכנים שנרכשו במחירים זולים בהרבה מספריות הטלוויזיה הבריטית והאוסטרלית. תוכנית זו נכשלה במידה רבה, גם משום שהוצאות הרכישה המופרזות הובילו את חברות הכבלים אל עברי פשיטת רגל, אך גם משום שרוב הסדרות שנרכשו בממון רב שודרו בערוץ 3, שהיה נגיש גם לצופי "יס". סיבה משוערת נוספת הייתה שחברות הכבלים העריכו באופן שגוי את מידת החשיבות שיש לתכנים ספציפיים במערכת ההחלטות של לקוחותיהם, שככל הנראה הכריעו פעמים רבות גם על בסיס של שירות (או היעדרו), או שהסתגלו בקלות רבה ואף יצרו העדפה לתכנים שהציעה "יס".
כיום:
ל"יס" מגוון ערוצים ייחודיים לה, כגון שבעה ערוצי סרטים (עם הערוץ MGM המשותף גם לכבלים), 5 ערוצי סדרות רכש ותכניות מקור, ערוצי הבית וערוצי בידור, מדע וטבע שונים. חלק מהערוצים (כמו למשל ערוץ ספורט 5), משותפים לשתי החברות. "יס" משתמשת בשירותיהם של הלוויינים הישראליים עמוס 2 ו-עמוס 3 באמצעות רכישת משיבים מחברת חלל תקשורת כדי לשדר את שידוריה לבתי האב בישראל. הלקוחות קולטים את השידורים בעזרת צלחת לוויין על גג ביתם.
בסוף שנת 2004 השיקה חברת "יס" לקהל הרחב דור מפענחים (ממירים) חדש תחת שם המותג "יס מקס", המאפשר 120 שעות הקלטה. מוצר מתחרה של הוט בשם "הוט מג'יק" יצא כמה חודשים לאחר מכן. מפענחים אלו מאפשרים הקלטת רצועות שידור על גבי דיסק קשיח באורך של עד 80 שעות, ובאורך של עד 120 שעות במפענחים שיוצרו בשנת 2006 ואילך.
נכון לשנת 2010 סיפקה יס שירותים ל-571 אלף מנויים.‏‏
בזק מחזיקה בכ-49% ממניות החברה ויורוקום די.בי.אס. בע"מ מחזיקה בכ-51%. החברה מספקת שידורי טלוויזיה באמצעות לוויין. מנכ"ל החברה הוא רון אילון.
החל מה-6 בספטמבר 2007, היום בו הותקפה סוריה בידי מטוסי ישראל, חלו שיבושי צפייה בחברת הלוויין, במיוחד בצפון ובקו החוף. בתחילה הוערך כי מדובר בספינה הולנדית העוגנת מחוץ למים הטריטוריאליים של ישראל, לאחר בדיקת צה"ל פורסם כי מדובר במדינה זרה. לפי דיווחי כלי התקשורת גם בלבנון היו שיבושי צפייה. השיבושים נמשכו קצת יותר מחודש, עד ה-11 באוקטובר. בעקבות השיבושים התנתקו כ-750 איש. חברת יס מצידה פתחה את כל הערוצים לשלשה חודשים כפיצוי.‏‏
ב-4 בפברואר 2009 אושר על ידי שופטת בית המשפט העליון ושני נציגי ציבור בית הדין להגבלים עסקיים המיזוג בין בזק ל-yes בתנאים מגבילים שימנעו פגיעה בתחרות. פסק הדין שינה החלטה קודמת של רשות ההגבלים העסקיים, אשר אסרה לחלוטין על בזק למזג את yes.‏
ב-2 באפריל 2009 השיקה החברה את ממיר yesMax HD אשר שילב את יתרונות השידורים באבחנה גבוהה יחד עם ממיר מקליט (DVR). בנוסף הרחיבה החברה את היצע הערוצים בחבילת ה-HD מחמישה לשבעה, עם הוספת הערוץ Eurosport HD ופיצול הערוץ yes stars HD לשני ערוצים נפרדים, האחד yes stars Drama HD והשני yes stars Action HD, זאת בנוסף לערוצים הקיימים: yes movies HD, National Geographic Channel HD, MGM HD וערוץ ספורט 5 HD. נכון ל-2010 השתמשו למעלה מ-80,000 לקוחות בשירות ה-HD.
ב-2 במרץ 2010 השיקה חברת יס שירות חדש – yes max TOTAL לממירי ה-yesMax HD, המשלב יכולת פענוח שידורים באיכות HD, הקלטה באיכות HD ושירותי VOD. היתרון של ממיר זה, הבלעדי לחברה, הוא בהכלת שלושת הפרמטרים הללו בתוך ממיר אחד.
נלקח מויקיפדיה