יחידה לעוצמת קול

יחידה לעוצמת קול
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: יחידה לעוצמת קול.
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: דציבל .

קצת על דציבל:
דציבל (באנגלית: Decibel) היא יחידת מידה חסרת ממדים המשמשת להשוואה בין שתי רמות הספק. שם היחידה נגזר מהתחילית "דצי" (מ-decimus, בלטינית: עשירית) ו"בל". את הדציבל מ%

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "דציבל ":
דציבל (באנגלית: Decibel) היא יחידת מידה חסרת ממדים המשמשת להשוואה בין שתי רמות הספק. שם היחידה נגזר מהתחילית "דצי" (מ-decimus, בלטינית: עשירית) ו"בל". את הדציבל מסמנים באותיות dB.
בל היא יחידה שהוגדרה במעבדות בל בשנת 1923 או 1924, ושמה נקבע לכבוד מייסד המעבדות וחלוץ התקשורת, אלכסנדר גרהם בל. יחידה זו היא יחסית, והיא משווה שתי רמות הספק בסקאלה לוגריתמית לפי בסיס 10, כלומר היא שווה ללוגריתם לפי בסיס 10 של היחס בין שני הספקים. גידול של בל אחד פירושו לפיכך גידול של פי 10 בהספק. בנוסחה מבטאים זאת . כאן ו- הן רמות הספק.
בל היא יחידת מידה גדולה למדי לרוב השימושים, ולכן מקובל יותר השימוש בדציבל, השווה לעשירית הבל: .
עלייה של 10 דציבלים בהספק שקולה כאמור לעלייה של בל אחד, קרי, גידול של פי 10. עלייה של 20 דציבל משמעה הגברת ההספק פי 100, וכן הלאה.
עלייה בדציבל אחד משקפת, בקירוב, גידול פי 1.259 בהספק. מספר זה הוא השורש מדרגה עשירית מעשר, או , מספר הנובע מן היחס הלוגריתמי שבו מוגדרת היחידה. עלייה של 3 דציבלים בהספק משקפת, בקירוב טוב, גידול פי שניים.

נלקח מויקיפדיה