חברה להשכרת רכב

חברה להשכרת רכב
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: חברה להשכרת רכב.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אלבר, הגר, באדגט, הרץ .

מידע רנדומלי על הביטוי "אלבר":

אלבר אלכסנדר לואי פייר גרימלדי (בצרפתית: Albert Alexandre Louis Pierre Grimaldi; נולד ב-14 במרץ 1958) הוא נסיך מונקו מבית גרימלדי, והשולט בנסיכות מונקו. אלבר השני הוא בנו של רנייה השלישי ושל הנסיכה גרייס, אחיה הצעיר של הנסיכה קרוליין מהנובר ואחיה הבוגר של סטפני, נסיכת מונקו.

אלבר נולד למשפחת האצולה מבית גרימלדי בארמון מונקו בשנת 1958, והתחנך במונקו. הוא סיים בהצטיינות את בית הספר התיכון בשנת 1976. אלבר אהב את חיק הטבע, ומחנאות, ובמשך שש שנים עבד כמדריך בחודשי הקיץ במתחם המחנאות טקומסה (Camp Tecumseh) שבאגם ויניפסאוקי במולטונבורו שבמדינת ניו המפשייר שבארצות הברית.

בשנת 1977 החל ללמוד במכללת אמהרסט שבמדינת מסצ'וסטס בארצות הברית, שם למד מדע המדינה, כלכלה, מוזיקה וספרות אנגלית. בעת שהותו במכללה היה חבר באחוות "כי פסי". הוא סיים את לימודיו בשנת 1981.

אלבר הוא ספורטאי נלהב ועסק בענפי ספורט רבים ובהם: הטלת חנית, ריצה למרחקים ארוכים, כדוריד, ג'ודו, שחייה, טניס, חתירה, סקי, סקווש, וסיף.

אלבר השתתף במרוץ מזחלות באולימפיאדת קלגרי בשנת 1988, באולימפיאדת אלברוויל בשנת 1992, באולימפיאדת לילהאמר בשנת 1994, באולימפיאדת נאגנו בשנת 1998 ובאולימפיאדת סולט לייק סיטי בשנת 2002.

אלבר בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "הגר":

דמות מקראית היא דמות (לרבות אדם היסטורי) המוצגת במקרא.

חלק מספרי המקרא הם בעלי אופי של סיפורת או שירה וניתן לאפיין בהם את הדמויות באופן המקובל ביצירות כאלה.

בהתייחס אל דמויות בני האדם במקרא כאל דמויות ספרותיות, הדמויות הראשיות בספרי המקרא הן דמויות עגולות. דהיינו הן מורכבת ובעלת תכונות רבות, בעלות התפתחות של האופי במשך זמן העלילה ובעלות סתירות פנימיות וחסרונות. היותן של הדמויות עגולות ובעלות חסרונות באה בקנה אחד עם תפיסת האל האחד שרק הוא יכול להיות מושלם.

בניגוד לספרי קודש של דתות אחרות, במקרא, אין כמעט דמויות של אנשים קדושים ושל חצאי אלים. דמות האל היחידית היא דמותו של אלוהים ודמויות המלאכים הן דמויות משניות ביותר ובעלות שימוש נדיר (יוצא דופן אחד הוא המלאך שנאבק ביעקב). עם זאת, אצל מעט דמויות יש פן מיסטי, בהן חנוך ואליהו הנביא. בעניין זה המקרא עומד בניגוד לברית החדשה המציגה את כל מעשיו של ישו כנשגבים, לקוראן שבו מוחמד מוגן מטעות ומחטא, או לעלילות גילגמש, שבהן גילגמש, שהיה שני-שליש אל פשוט לא טעה מעולם. המיתולוגיה היוונית לעומת כתבים אלה מתארת דמויות רבות של אלים, אולם דמויות אלים ילדותיות וקטנוניות לעתים תכופות.

הגר בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "הרץ ":

יחידת מידה על שם אישיות היא יחידת מידה שנקראה על שם מדען דגול, לשם הנצחה. עם התפתחות המדע נוצר הצורך ביצירת יחידות מידה שתהיינה אוניברסליות ומוסכמות על כלל האנושות. תחילה נלקחו שמות היחידות משמות מושגים, לרוב בלטינית וביוונית. כך, למשל, המטר מקורו במילה המציינת "מידה" ביוונית, והמול הוא קיצור של המילה "מולקולה", שמקורה במילה הלטינית ל"מסה קטנה". מאמצע המאה ה-19 החלו לקרוא ליחידות חדשות על שם אנשי מדע דגולים ופורצי דרך.

היחידה הראשונה, שנקראה על שם איש מדע ועדיין נמצאת בשימוש נפוץ, היא מעלת פרנהייט. דניאל גבריאל פרנהייט המציא מד חום בשנת 1724. הוא קבע במד החום שלו את נקודת האפס בתור הטמפרטורה הנמוכה ביותר שהגיע אליה במעבדה, ובתור 96 הוא קבע את טמפרטורת הדם האופיינית. באותה תקופה, על מנת לציין טמפרטורה בסולם פרנהייט השתמשו במונח מעלות בסולם פרנהייט, שהתקצר עם הזמן ל"מעלות פרנהייט", והוא הדין בסולמות טמפרטורה אחרים. אולם בכל המקרים הללו נקרא סולם הטמפרטורה על שם האישיות – אך לא היחידה עצמה.

להוקרת זכרם של מדענים דגולים ופורצי דרך, הפסיקו באמצע המאה ה-19 לקרוא ליחידות בשמות שנגזרים מיוונית או לטינית, והחלו לקרוא ליחידות חדשות על שם אנשי מדע. לטימר קלארק וצ'ארלס ברייט, שני מהנדסי טלגרף בריטיים, הציעו בשנת 1861 לקרוא באופן רשמי ליחידות חשמליות על שם אישים, וכך כתבו במאמר שהציגו בפני ועדה של האגודה הבריטית לקידום המדע (British Association):

הרץ בויקיפדיה