חברה גדולה להפצת כרטיסים

חברה גדולה להפצת כרטיסים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: חברה גדולה להפצת כרטיסים.
זוהי הגדרה בת 24 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: לאן .

מידע רנדומלי על הביטוי "לאן ":

בואנוס איירס, מיאמי

LAN איירליינס (באנגלית: LAN airlines), או בקיצור LAN, היא חברת התעופה הלאומית של צ'ילה ובסיסה הראשי נמצא בנמל התעופה של עיר הבירה סנטיאגו דה צ'ילה. החברה מפעילה טיסות למעל 80 יעדים בדרום אמריקה, צפון אמריקה, אוקיאניה, ואירופה. לחברה מספר חברות בת הנושאות את השם LAN.

החברה נוסדה במרץ 1929 על ידי מפקד חיל האוויר הצ'יליני. בשנת 1932 אימצה החברה את השם "LAN צ'ילה". בשנת 1989 הופרטה החברה. ב-2 ביולי 1999, LAN מקימה את החברת בת הראשונה: LAN פרו לטיסות פנימיות בפרו. ב-15 בנובמבר באותה שנה, LAN פרו החלה להפעיל טיסות בינלאומיות משדה התעופה הבינלאומי בלימה. בשנת 2000, LAN איירליינס נעשית באופן רשמי חברה בברית חברות התעופה Oneworld. ב-14 בדצמבר 2011 הושלם מיזוג החברה עם חברת TAM איירליינס הברזילאית. החברה החדשה נקראת LATAM Airlines Group, אך שתי החברות ימשיכו לתפקד בנפרד.

"LAN ארגנטינה" היא חברת הבת הארגנטינאית של LAN איירליינס. מרכזה של החברה נמצא בעיר הבירה בואנוס איירס. החברה מפעילה טיסות סדירות פנימיות בארגנטינה וכן טיסות בינלאומיות ליעדים בדרום אמריקה, צפון אמריקה, ובקיץ 2009 החברה תתחיל להפעיל טיסות גם למדריד. ברשות החברה 12 מטוסים- 10 מדגם איירבוס A320, ו-2 מדגם בואינג 767-300ER.

לאן בויקיפדיה