דמות של שייקספיר

דמות של שייקספיר
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: דמות של שייקספיר.
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ליר, המלט, רומאו, יוליה .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "ליר":
ליר (באנגלית: Leir; נפטר בשנת 810 לפנה"ס לערך) היה מלך בריטניה על פי ספרו של ג'פרי ממונמות' "ההיסטוריה של מלכי בריטניה". אין תיעוד היסטורי למלכותו, והוא נחשב לאחד המלכים האגדיים של בריטניה. ויליאם שייקספיר התבסס על המסופר בספרו של ג'פרי בעת כתיבת מחזהו "המלך ליר".
על פי ג'פרי, ליר היה בנו של המלך בלאדאד, ומלך באנגליה בתקופת הברזל במשך 60 שנה (תקופת המלוכה הארוכה ביותר מבין המלכים המוזכרים בספרו של ג'פרי), והקים את העיר קאארליר (Kaerleir – מצודת ליר) הקרויה על שמו (כיום לסטר).
ג'פרי מספר כי לליר היו שלוש בנות: גונריל, רגן וקורדיליה, ולא היה לו בן יורש. בזיקנתו הציע ליר לחלק את הממלכה בין בנותיו ובעליהם. גונריל וריגן נישאו לדוכס אולבני ודוכס קורנוול, וקיבלו את חלקי הממלכה בהתאם להבטחת אביהם. קורדיליה סירבה להינשא רק כדי לקבל ירושה והעדיפה להינשא מאהבה ולכן לא קיבלה ירושה. ג'פרי מספר כי אגאניפוס, מלך הפרנקים התאהב בה וחיזר אחריה, אפילו שליר סירב לתת לה נדוניה. לאחר מספר שנים שני הדוכסים תפסו את השלטון בממלכה. ליר עבר להתגורר אצל מאדלאורוס, דוכס אולבני, שהעניק לו 140 אבירים להגן עליו, אולם גונריל הפחיתה את מספר האבירים ל-30. ליר נמלט לקורנוול, שם הפחיתה ריגן את מספר האבירים ל-5. מחשש לחייו ברח ליר לגאליה שם התגוררה קורדיליה. אדאניפוס וקורדיליה יצאו בראש צבא לבריטניה, הדיחו את הדוכסים והשיבו את ליר לכס המלוכה. ליר שלט שלוש שנים נוספות עד פטירתו. לאחר פטירתו נקבר ליר במערה מתחת נהר סואר שבסמוך ללייקסטר. לאחר מותו, בשנת 810 לערך, מלכה קורדיליה בתו.

נלקח מויקיפדיה