דיבור חינוכי על נושא מסוים

דיבור חינוכי על נושא מסוים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: דיבור חינוכי על נושא מסוים.
זוהי הגדרה בת 26 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הרצאה .

קצת על הרצאה:
הרצאה היא הצגה מילולית שנועדה להעביר מידע, או ללמד, נושא מסוים; למשל, על ידי מרצה באוניברסיטה. הרצאות משמשות להעברת מידע חשוב, היסטוריה, רקע, תאוריות ומשוואות. קיימים סוגי תקשורת מילולית דומים להרצאה: נאום, דרשה או אפילו הצגת תכלית לשם פרסום מוצר או מכירתו. בדרך כלל, המרצה עומד לפני הקהל וקורא מידע רלוונטי.
קיימת ביקורת על השימוש בהרצאות מן ההיבט הפדגוגי (מדעי ההוראה), אך עדיין לא נמצאה שיטה חלופית יעילה להוראה והעברת חומר באוניברסיטאות ועדיין יש שימוש רב בהרצאות בקורסים. הטענה הרווחת נגד הרצאות, היא כי הן שיטה חד-כיוונית להוראה ולתקשורת ולא דורשת השתתפות פעילה של הקהל, בניגוד ללמידה פעילה. עם זאת, מרצים טובים יכולים להפעיל ולרתק את הקהל, שיתוף הקהל בהרצאה חשובה מאד ישנם מרצים שאף לומדים טכניקות איך ליצור מעורבות וקשר של הקהל, כך הם יהיו הרבה יותר קשובים מה שהמרצה מעביר אליהם ויכולת ההשפעה עליהם גדולה יותר.
מצגות ושקפים בהרצאות: עוד נקודה חשובה שרווחת היום בהרצאה זה השימוש במצגות, הקהל לא אוהב ולא נכון שהמצגת מיועדת להקראה בלבד עבור המרצה, המצגת המשמשת את המרצה אמורה להיות פשוטה, מובנת, כמה שפחות מילים, הרבה תמונות מעניינות וגורמות עניין, כך גם הרבה יותר קל לשתף את הקהל.

נלקח מויקיפדיה