גורם הרגשה טובה

גורם הרגשה טובה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: גורם הרגשה טובה.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: נעים .

מידע רנדומלי על הביטוי "נעים ":

יובל נעים (נולד ב-8 בינואר 1967) הוא כדורגלן עבר ישראלי ששיחק בעמדת הבלם המזוהה בעיקר עם קבוצת הפועל רמת גן, ומאמן קבוצת הפועל אשקלון.

יובל נעים גדל ושיחק כבלם במחלקת הנוער של הפועל רמת גן ובאמצע שנות השמונים עלה לקבוצה הבוגרת. בשנת 1989 היה שותף לעלייתה לליגה הלאומית, הליגה הבכירה דאז. אולם, לאחר שנה בלבד חזרה הקבוצה לליגה השנייה.

בשנת 1993 עזב נעים את הפועל רמת גן ועבר לשחק בהפועל צפרירים חולון. בסיום אותה עונה נשרה רמת גן לליגה השלישית בפעם הראשונה בתולדותיה. נעים חזר להפועל רמת גן ועזר לה לחזור לליגה הארצית ושיחק בקבוצה שנתיים נוספות. משחקו האחרון בקבוצה, באצטדיון המכתש נגד הפועל טייבה, פוצץ 20 דקות לסיום כשרמת גן מובילה בתוצאה 0:2, וזאת בטענה שנגח באפו של הקוון. בעקבות התקרית הורחק נעים עד לסיום אותה עונה.

בקיץ 1996 עבר נעים לבני יהודה תל אביב, ולאחר עונה אחת נדד להכח רמת גן. בהמשך שיחק גם בהפועל אור יהודה ומכבי רמת עמידר, ובשנת 2001, בגיל 33, פרש ממשחק פעיל.

לאחר שפרש מונה נעים למאמנה של מכבי רמת עמידר וכבר בעונתו הראשונה רשם הצלחה כאשר העלה את הקבוצה מליגה א' לליגה הארצית. נעים המשיך לאמן את רמת עמידר במשך 3 שנים נוספות, ולאחר האיחוד בין הכח רמת גן מכבי רמת עמידר בקיץ 2005 שימש כסקאוט של הקבוצה המאוחדת, הכח עמידר רמת גן.

נעים בויקיפדיה