גוון קול

גוון קול
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: גוון קול.
זוהי הגדרה בת 8 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: נימה .

מידע רנדומלי על הביטוי "נימה ":

מסור נימה הוא מסור שולחני בעל מסורית עדינה לעבודות חיתוך עדינות. בשימוש אומני עבודות מעץ. מסור הנימה נועד לביצוע חיתוכים עדינים במיוחד שלא ניתנים לביצוע בשום מסור אחר. ישנו גם מסור נימה ידני הדומה למסור ברזל אך עם מסורית הניתנת לפירוק. יתרון מסור זה על פני האחרים הוא ביכולתו לבצע חיתוך בתוך האובייקט מבלי שיש צורך ב"כניסה" לאובייקט.

בעבר היה מסור נימה מופעל על ידי הרגליים בדומה להפעלת גלגל השחזה עתיק או מכונת תפירה. הרגליות היו מחוברות למנגנון המסורית באמצעות חגורה, ובפעולה הזהה לנסיעה באופניים היה נוצר סיבוב מהיר של המנגנון על ידי החגורה. מראהו של מסור נימה וצורת עבודתו דומה מאד למכונת תפירה, כאשר את המחט מחליפה מסורית עדינה. כך גם אופן הפעולה, כוח שמעלה ומוריד את המסורית למעלה ולמטה במהירות משתנה (בחשמליים) או במהירות אותה קובעות רגליי המפעיל.

למסורי נימה מגוון מסוריות עדינות מאד ועדינות פחות ישנן מסוריות בעובי 04 מ'מ לחיתוכים מורכבים ועדינים במיוחד. ישנה גם מסורית סיבובית "ספירלה", היא נועדה לחיתוך צורות מעגליות בין היתר. ישנן מסוריות בעלות פינים, המותקנים בקצוות המסורית והם נועדו להרכבת המסורית בצורת תליה. ישנן מסוריות ללא פין,והן ניתנות להרכבה במסורים עם אפשרות הרכבה באמצעות תפסן, הלוחץ את המסורית ומחזיק אותה במקום. היתרון של המסוריות ללא פין על המסוריות עם הפין הוא יתרון מכריע,ניתן להשחיל את המסורית לתוך החלק הנחתך כך שדרוש רק פתח ברוחב המסורית כדי להשחיל את המסורית לתוך האובייקט. יתרון שני-מסוריות ספירלה הן משוריות ללא פין כך שבמסור עם אפשרות תליה בלבד, אין אפשרות להרכיב מסורית ספירלה. לעומת מסורית עם פין שמצריך פתח גדול יותר כדי להשחיל אותה. החיסרון,פתח גדול שלא לצורך רק כדי שיהיה ניתן להשחיל את המסורית ואת הפין.

נימה בויקיפדיה