בריקוד בלרינה

בריקוד בלרינה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: בריקוד בלרינה.
זוהי הגדרה בת 13 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: בלט .

מידע רנדומלי על הביטוי "בלט ":

טרן אאוט היא פעולה משולבת של קבוצת שרירים באזור האגן והגפיים התחתונות, המחללת רוטציה כלפי חוץ של ראש עצם הירך במכתש המפרק. מידת הרוטציה תלויה, בין השאר, בנתונים מולדים של מבנה השלד והרצועות, לרבות גמישות מסוימת של פרקי הברך והקרסול, המאפשרים כ-20-30 מעלות נוספות של סיבוב טרן אאוט חיונית לטכניקת הבלט הקלאסי והיא הבסיס לכל תנועת הבלט.

טרן אאוט נמדד במעלות, כשהטרן אאוט המושלם הוא 180 מעלות. הזווית הנמדדת היא זו שבין כפות הרגליים כשהעקבים נוגעים זה בזה בתנוחה הראשונה. טרן אאוט מושלם ניתן להשיג בניסיון הראשון. ההיקף של היכולת של אדם מסוים לסובב את רגליו היא קבועה במידה רבה.

בתחילת המאה ה-17, הגדירו את חוקי הבלט תוך התייחסות אסתטית רצינית. בושאמפ – מנהל האקדמיה למחול בפריז ב-1661 – ניסח מערכת כללים לאומנות הבלט וביסודה: חמש פוזיציות הרגליים. חמש הפוזיציות הן חמש צורות שונות לחלוקת משקל הגוף בין שתי הרגליים כשהעיקרון המשותף ביניהם הוא עיקרון הפתיחה- טרן אאוט. חמש הפוזיציות שימשו תמריץ להגדלת זווית הפתיחה ולהרחבת טווח התנועה של הפנים התחתונות. כתוצאה מכך ניתן לייחס את התפתחות הטכניקה המתוחכמת של הבלט הקלאסי במידה רבה להתפתחות הטרן אאוט ולחלקו במעבר ההדרגתי מן הדרישות של ריקודי העם וריקודי החצר של הרנסאנס המוקדם, שהתמקדו בעיקר בתוואי הקרקע. בנוסף להשפעתו על טווח התנועות באמצעות חופש התנועה של פרק הירך, הקל הטרן אאוט גם על העברת המשקל לאחור ומצד לצד, ובכך איפשר תזוזה נוחה וזריזה יותר שהיא הכרחית להתקדמות הבלט הקלאסי. התפתחות הטכניקה והאסתטיקה של הבלט עודדה בהתמדה הגדלה של הטרן אאוט מזווית של 45 מעלות, בימיו של בושאמפ, עד למימוש הפוטנציאל האנטומי המרבי שלו, כלומר 180 מעלות, בשלהי המאה ה-18. כמו כן, אלמלא התפתחותו של הטרן אאוט לא ניתן היה לממש את גולת הכותרת של עיקרון הוורטיקליות בבלט, העלייה על הבהונות.

בלט בויקיפדיה