בירת פיליפינים

בירת פיליפינים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: בירת פיליפינים.
זוהי הגדרה בת 14 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מנילה .

קצת על מנילה:
מנילה היא בירת הפיליפינים, שוכנת על חופו המערבי של האי לוזון, הגדול באיי המדינה, על גדות הנהר פסיג וחוף מפרץ מנילה. מספר תושביה 11.1 מיליון, ובמטרופולין כ-19.8 מיליון תושבים, מה שהופך את מנילה לעיר השביעית בגודלה בעולם.
מנילה היא מרכז הפעילות הכלכלית והתרבותית של המדינה, כמחצית מתעשיית האי לוזון מרוכזת בה. מצויים בה מפעלי טקסטיל, הוצאות ספרים, תעשיית מזונות, צבעים, תרופות, אלומיניום, תבלינים, טבק, קוקוס, עץ ועוד. יש בה עשרות מוסדות להשכלה גבוהה, בהם אוניברסיטת סנטו תומאס, העתיקה ביותר בפיליפינים, שנוסדה ב-1611.
מצפון-מזרח למנילה שוכנת קסון סיטי. שתי הערים הן למעשה עיר אחת, ויחד עם ערים נוספות באזור הן יוצרות אגד ערים ענקי. שתי הערים התחלפו ביניהן בתפקיד בירת המדינה: מנילה הייתה הבירה מ-1946 – 1948, מאותה שנה ועד 1976 הייתה הבירה קסון סיטי, ואז חזרה מנילה להיות הבירה. רוב תושביה של העיר הם פיליפינים, אך יש בה גם מיעוט גדול של הסינים, המהווים כעשירית מהאוכלוסייה.

נלקח מויקיפדיה