ארץ הנזכרת במקרא

ארץ הנזכרת במקרא
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ארץ הנזכרת במקרא.
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ארם .

מידע רנדומלי על הביטוי "ארם ":

מַעֲכָה הוא שם תנ"כי שניתן הן לגברים והן לנשים, ומתייחס למספר דמויות מקראיות.

אחיהם או אחותם של טבח, גחם ותחש: "וּפִילַגְשׁוֹ וּשְׁמָהּ רְאוּמָה, וַתֵּלֶד גַּם-הִוא אֶת-טֶבַח וְאֶת-גַּחַם וְאֶת-תַּחַשׁ וְאֶת-מַעֲכָה." (ספר בראשית, פרק כ"ב, פסוק כ"ד)

אימם של פרש ושל שרש: "וּמָכִיר לָקַח אִשָּׁה, לְחֻפִּים וּלְשֻׁפִּים, וְשֵׁם אֲחֹתוֹ מַעֲכָה, וְשֵׁם הַשֵּׁנִי צְלָפְחָד, וַתִּהְיֶנָה לִצְלָפְחָד בָּנוֹת. וַתֵּלֶד מַעֲכָה אֵשֶׁת-מָכִיר בֵּן, וַתִּקְרָא שְׁמוֹ פֶּרֶש, וְשֵׁם אָחִיו שָׁרֶשׁ; וּבָנָיו אוּלָם וָרָקֶם." (ספר דברי הימים א', פרק ז', פסוקים ט"ו-ט"ז)

"פִּילֶגֶשׁ כָּלֵב מַעֲכָה יָלַד שֶׁבֶר וְאֶת-תִּרְחֲנָה." (ספר דברי הימים א', פרק ב', פסוק מ"ח)

אשת דוד ואם אבשלום ותמר: "…וְהַשְּׁלִשִׁי אַבְשָׁלוֹם בֶּן-מַעֲכָה בַּת-תַּלְמַי מֶלֶךְ גְּשׁוּר." (ספר שמואל ב', פרק ג', פסוק ג')

אבי אכיש מלך גת, שאליו ברחו עבדי שמעי בן גרא בעת מלכות שלמה: "וַיְהִי, מִקֵּץ שָׁלֹשׁ שָׁנִים, וַיִּבְרְחוּ שְׁנֵי-עֲבָדִים לְשִׁמְעִי אֶל-אָכִישׁ בֶּן-מַעֲכָה מֶלֶךְ גַּת; וַיַּגִּידוּ לְשִׁמְעִי לֵאמֹר, הִנֵּה עֲבָדֶיךָ בְּגַת. וַיָּקָם שִׁמְעִי וַיַּחֲבֹשׁ אֶת-חֲמֹרוֹ וַיֵּלֶךְ גַּתָה אֶל-אָכִיש, לְבַקֵּשׁ אֶת-עֲבָדָיו; וַיֵּלֶךְ שִׁמְעִי וַיָּבֵא אֶת-עֲבָדָיו מִגַּת." (ספר מלכים א', פרק ב', פסוקים ל"ט-מ')

ארם בויקיפדיה