אפליקציה

אפליקציה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אפליקציה.
זוהי הגדרה בת 8 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ישום .

קצת על יישום מחשב:
יישום מחשב (באנגלית: Application software), הינו תת-מחלקה של תוכנות מחשב אשר מנצל את יכולות המחשב ישירות ובאופן יסודי לביצוע משימות אותם המשתמש מבקש לבצע.
יישומי המחשב יכולים להיות בעלי מטרה כללית (עיבוד תמלילים, דפדפני רשת, גיליון אלקטרוני, נגן מדיה וכדומה) או בעלי מטרה ספציפית (ניהול חשבונות, ניהול לוח זמנים, וכדומה).
ישומי מחשב שונים במהותם מ"תוכנות מערכת", שם גנרי אשר מתייחס לתוכנת מחשב אשר משמשות להפעלה ולניהול של מערכות מחשב ורשתות. וכלי תכנות כמו מהדרים ומקשרים, בהם משתמשים כדי לתרגם ולשלב קוד מקור וספריות של תוכנת מחשב לתוך קובצי הרצה.
מספר יישומי מחשב אשר נמכרים ביחד בחבילת אחת, מכונה "חבילת יישומים". Microsoft Office, OpenOffice.org, ו-IWork, אשר כל אחת מכילה מעבד תמלילים, גיליון אלקטרוני, ועוד מספר יישומים אחרים, הם דוגמאות טיפוסית לחבילות יישומים. ליישומים השונים בחבילת היישומים יש בדרך כלל ממשק משתמש אשר יהיה בעל מראה אחיד בכל התוכנות כדי להקל על המשתמש ללמוד כיצד להשתמש בכל אחד מן היישומים. לעתים קרובות היישומים עשויים להיות בעלי יכולת לקיים אינטראקציה ביניהם בדרכים אשר יכולות להועיל למשתמש. לדוגמה, גיליון אלקטרוני יוכל להיות מוטמע בתוך מסמך של מעבד תמלילים, אף על פי שהוא נוצר ביישום גיליון אלקטרוני נפרד.
קטגוריה מוכרת של יישומים היא האפליקציות הניידות, הנמצאות בטלפונים חכמים, כמו האייפון. ניתן למצוא אפליקציות ייעודיות כמעט לכל מטרה, ובהן דפדפני רשת, צילום ועריכה, רפואה וכושר גופני, משחקים ועוד. הביקורת כלפי ריבוי האפליקציות שהגולש לא מוצא את עצמו בהן הוא שמטרתן האפליקציות לגרום לחיי המשתמש להצטצמם אל המכשיר האחד[דרושה הבהרה].
בסוגים שונים של מערכות משובצות מחשב (embedded systems), יישומי המחשב ומערכות ההפעלה בנוייות בצורה כזאת שהמשתמשים לא יוכלו להבחין ביניהם – כגון תוכנות אשר משמשות להפעלת מכשירי וידאו טייפ ונגני DVD.

נלקח מויקיפדיה