אי באוקינוס ההודי

אי באוקינוס ההודי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אי באוקינוס ההודי.
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: זנזיבר .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "זנזיבר ":
זנזיבר (בסווהילי: Zanzibar , מקור שמה בערבית: زَنْجِيّ بَرَّا זנג'י ברא ובמטבעות: زنجبارا זנג'בארא) הוא חבל ארץ ברפובליקת טנזניה שבמזרח אפריקה, הכולל את איי זנזיבר ופמבה הנמצאים כ-25-50 ק"מ מחופי טנזניה. בעבר הייתה זו טריטוריה עצמאית, אך בשנת 1964 הוא אוחד עם טנגנייקה.
בירת זנזיבר והעיר הגדולה בה היא זנזיבר סיטי ששוכנת על האי זנזיבר. העיר העתיקה של הבירה היא סטון טאון. התעשייה העיקרית באי היא תעשיית התבלינים (בעיקר קינמון, פלפל ואגוז מוסקט) ותיירות. כמו כן, זנזיבר היא ביתם היחיד של קופי הקולובוס האדום הזנזיברי. אוכלוסיית האי מונה כ-1,070,000 בני אדם (2004). גודל קבוצת האיים הוא 2,643 קמ"ר.
לעתים איי זנזיבר נקראים, יחד עם האי מפיה, בשם "איי התבלינים", למרות שלרוב הכוונה בביטוי הזה דווקא לקבוצת איי מלוקו. השם הערבי زَنْجِيّ بَرَّا שיכול להיות גם מעליב , "זנג'י ברא" , משמעו "כושי החוצה" , בעקר בהקשר שזנזיבר היה מרכז לסחר עבדים שחורים , שנוהל על ידי מוסלמים. המטבעות הישנים של זנזיבר מימי שלטאן ברגש הכילו את השם במלה אחת בתוספת ا 'אלף' ובלי يّ 'יאא' באמצע , כך زنجبارا 'זנג'בארא'.

נלקח מויקיפדיה