אוכל את בני מינו

אוכל את בני מינו
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אוכל את בני מינו.
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: קניבל .

קצת על קניבליזם:
קניבליזם (cannibalism) היא תופעה בה בני אדם אוכלים בשר אדם. במובן רחב יותר, המושג מתייחס לתופעה ביולוגית כללית, בה אורגניזמים טורפים פרטים מבני מינם. בערך זה נדונה התופעה האנושית, שכוללת גם רבדים תרבותיים וחברתיים.
קניבליזם בין בני אדם קיים כיום במסגרת ענישה במלחמה‏‏ בליבריה, סין, וקונגו[1], ובארצות נוספות באפריקה על פי האמונות הרווחות במקומות אלו.
קניבליזם קבוע בעבר היה קיים בקרב שבטים שונים באמזוניה, אפריקה, פיג'י, פולינזיה וגיניאה החדשה, בדרך כלל בפולחן הקשור במלחמות שבטיות. ממצאים שנתגלו בחפירות ארכאולוגיות [דרוש מקור] הראו כי קניבליזם היה כנראה תופעה מקובלת אצל האדם הניאנדרטלי ואצל האינדיאנים מתרבות אנאסזי שנעלמה. מקרים מעטים של קניבליזם אירעו בארצות שונות אצל אנשים מעורערים בנפשם, רוצחים סדרתיים ופושעים, ועל-פי שמועות שלא אושרו – אצל קנאים דתיים. לעתים רעב קיצוני יכול להביא אנשים לקניבליזם, לדוגמה הקניבליזם היה נפוץ ברעב הגדול באוקראינה בשנות ה-30 של המאה ה-20 ‏‏[2].

נלקח מויקיפדיה