אבי תורת האבולוציה

אבי תורת האבולוציה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: אבי תורת האבולוציה.
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: דרוין, דארוין .

מידע רנדומלי על הביטוי "דארוין ":

אוניית הוד מלכותו "ביגל" (באנגלית: HMS Beagle) הייתה אוניית מפרשים מסוג בריג-סלופ נושאת 10 תותחים של הצי המלכותי הבריטי. היא הושקה ב-11 במאי 1820 במספנת ווליץ' בנהר התמזה, ונקראה על שם זן כלב הציד "ביגל". ביולי אותה שנה השתתפה במשט חגיגי לרגל הכתרתו של המלך ג'ורג' הרביעי, במהלכו הייתה האונייה הראשונה ששטה תחת גשר לונדון החדש. מאחר שלא היה בה כל צורך מיידי, הושמה בעתודה כשהיא עוגנת ללא תרנים וחבל. ב-1825 הוסבה לספינת סקר (survey vessel) ונטלה חלק בשלוש משלחות. בהפלגת הסקר השנייה הפליג בה צ'ארלס דרווין הצעיר, והודות לו ולמחקריו הפכה לאחת האוניות המפורסמות ביותר בהיסטוריה.

ב-7 בספטמבר 1825 הובאה "ביגל" אל מספנת הצי בווליץ' כדי להתקינה לייעודה החדש. העלות הכוללת של ההסבה הייתה 5,913 ליש"ט. מספר תותחיה הוקטן מעשרה לשישה והוסף לה תורן שלישי, אחורי, מה שהפך אותה לספינה מסוג בארק.

ב-22 במאי 1826 יצאה "ביגל" מפלימות' להפלגתה הראשונה יחד עם אה"מ "אדוונצ'ר" הגדולה ממנה (380 טון). משימתן הייתה עריכת סקר הידרוגרפי בחופי פטגוניה וארץ האש. הפיקוד הכולל על המשלחת נמסר לידי קפטן פיליפ פארקר קינג האוסטרלי, מפקד ה"אדוונצ'ר". על "ביגל" פיקד קפטן פרינגל סטוקס.

דארוין בויקיפדיה