עבותות

עבותות
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: עבותות.
זוהי הגדרה בת 6 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: חבלים עבים, כבלים .

מידע רנדומלי על הביטוי "כבלים ":

טלוויזיה בכבלים היא טכנולוגיית תקשורת בה נעשה שימוש בכבלים לצורך קבלה ושידור אותות אל מכשיר טלוויזיה וממנו.

שידורי הטלוויזיה הועברו תחילה באמצעות גלי רדיו, שעבור קליטתם נדרשה התקנת אנטנות המכוונות לתחנות השידור. עם רבוי ערוצי השידור, היה צורך ביותר ויותר אנטנות.

טכנולוגיית הטלוויזיה בכבלים ביטלה את הצורך בהתקנת אנטנות ייחודיות ובמקומם הועברו אותות השידור ממרכז קליטה, באמצעות שידורם בכבלים (לרוב תת-קרקעיים) לבתי המנויים.

הטלוויזיה בכבלים הייתה בנויה בתחילה בטכנולוגיה של פריסת מערך של כבלים קואקסיאליים. מאוחר יותר פותחה טכנולוגית סיבים וקואקס משולבת – HFC.

כיום, השימוש בכבלים מאפשר מגוון רחב של ערוצי טלוויזיה.

עד אמצע שנות ה-80 שידרו מספר גורמים ערוץ כבלים פיראטי שהיה משדר סרטים ברוב שעות היום כולל פרסומות של האזור בו הוא משדר ולאחר שנתיים החלה המשטרה לפשוט על בתים ולהחרים את שידורי הערוץ. הטלוויזיה בכבלים בישראל קיבלה זיכיון ראשון לשידור חוקי נסיוני בשנת 1989, כאשר מספר חברות זכו במכרז לשדר בכמה אזורים בארץ.

כשנה לאחר מכן ב-1990 החלה הקמת תשתית לשידורי הכבלים ברחבי הארץ והונחו צינורות מתחת לכבישים במקומות בהם לא הייתה הכנה לשידורים אלו. לצורך כך הוקמו 5 חברות כבלים: "ICS" (לימים "עידן"), "מתב", "גוונים", "ערוצי זהב" ו"תבל". לאחר מספר שנים המספר הצטמצם ל-3 חברות גדולות: "מתב", "ערוצי זהב" ו"תבל".

כבלים בויקיפדיה