ספון

ספון
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ספון.
זוהי הגדרה בת 4 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מסוגר .

קצת על ספון:
ספון (באנגלית: Spawn) הוא דמות בדיונית שנוצרה על ידי טוד מקפארלן, בסדרת חוברות קומיקס מבית אימג' קומיקס שהחלה במאי 1992.
סדרת החוברות היא בעלת מאפיינים דתיים, כאשר היא מעלה סוגיות הקשורות במלחמה בין גן עדן לגיהנום, כאשר בני האדם נלכדים באמצע (כמו גם ניצולו של חייל בן אנוש בידי הגיהנום כדי להוביל צבא כנגד ממלכת גן-עדן), ובהמשך על קיומה של קבוצת מלאכים סוררת בראשותו של מלאך צמא לכוח שמגורשת מגן-עדן וזוממת מלחמת אחרית הימים בין הכוחות, וכן אזכורם של מאפיינים נוצריים מובהקים כשנים-עשר השליחים כמבחנו הסופי של ספון להוכחת שימורו של המין האנושי, ולבסוף ארבעת פרשי האפוקליפסה הנוטעים הרס בעיר ניו יורק.
סדרת החוברות החלה תוך שימת דגש על דמותו של גיבור העל, אך זו עד מהרה הפכה לאנטי גיבור עקב דמותו המעונה של אל סימונס – סוכן מיוחד של ה-CIA שנהרג על ידי הבוס שלו לאחר שהיה עד למעשיו הנפשעים ונשלח לגיהנום. לאחר שעשה עסקה עם השד מָ‏לֵבּ‏וֹ‏לְגְ'יה כדי לראות את אשתו פעם אחת אחרונה, הפך סימונס לחייל השאול האלמותי "ספון" וחזר לעולם החיים.
סדרת החוברות היוותה הצלחה רבה וגררה אחריה את פרסומם של חוברות ספין-אוף (Angela, Curse of The Spawn, Sam & Twitch, Spawn: The Dark Ages) וכן מאנגה בשם Shadows of Spawn. הסדרה גם עובדה לסרט קולנוע בשנת 1997, לסדרת אנימציה קצרה מבית HBO ואפילו לארבעה משחקי מחשב. לסדרה היו מספר קרוס-אוברים עם דמויות אחרות כבאטמן, וויצ'בלייד, WildC.A.T.s, Youngblood ו-Shadowhawk.
דמותו של ספון מדורגת במקום ה-36 ברשימת מאה גיבורי העל הגדולים, לפי IGN‏[1] וכן במקום ה-50 ברשימת 50 דמויות הקומיקס הגדולות של כל הזמנים לפי מגזין אמפייר‏[2].

נלקח מויקיפדיה