מתווה

מתווה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מתווה.
זוהי הגדרה בת 5 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: קווים כללים של תוכנית, סקיצה .

מידע רנדומלי על הביטוי "סקיצה ":

איור הוא המחשה לא מילולית למושג, רעיון או טקסט. איור יכול להתבצע במדיות שונות ובאמצעים שונים: מוזיקה, שירה, סיפורת, צילום, קולאז', רישום, מגזרת נייר ובכל דרך שבה בוחר המאייר. בניגוד לציור המשויך לשדה האומנות, איור תמיד מחויב לשרת את הטקסט עליו הוא 'נשען'. על כן, האיור חייב להיות תקשורתי ובעל מסר שניתן לפרשו. האיור מכיל בתוכו אלמנטים יצירתיים ואמנותיים על מנת להעביר את התוכן ואת הביקורת של המאייר בצורה מקורית, אותנטית ומעניינת.

איור מתקיים במישורים רבים בחיינו. בין אם בספרות, קומיקס, אנימציה וקולנוע, ועד לרפואה, מדע, פוליטיקה וכו'.

ספרות יפה היא ספרות אמנותית. הספרות האמנותית מתחלקת לשלושה ענפים עיקריים, לפי דרך כתיבתה, שירה, פרוזה ומחזאות.

איור הוא מרכיב מקובל בספרי ילדים, ולעתים אף מרכיב דומיננטי. האיורים לספרי ילדים אחדים נחשבים לחלק בלתי נפרד מהיצירה, ומלווים אותה בכל תרגומיה, כך למשל איוריו של ג'ון טניאל לספרו של לואיס קרול "הרפתקאות אליס בארץ הפלאות", וכך גם לגבי "פו הדוב" מאת א.א. מילן אותו אייר ארנסט שפארד.

כפי שפו הדוב קבל את דמותו הפיגורטיבית מארנסט שפארד ואמיל של אריך קסטנר מולטר טריר, גם בישראל מפיחים מאיירים מעולים צורה בגיבורי ספרים והופכים אותם לדמויות בלתי נשכחות: נחום גוטמן (שירים ופזמונות של ביאליק; שביל קליפות התפוזים); יוסי אבולעפיה (גומות החן של זהר; אבא עושה בושות); גלעד סופר (החתול דלעת משנה לי את הדעת); בתיה קולטן (להתראות באנטארקטיה); נועם נדב (ארנבת ארנבת מה את חושבת); ורבים רבים אחרים.

סקיצה בויקיפדיה