טיטני

טיטני
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: טיטני.
זוהי הגדרה בת 5 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ענקי, עצום, מונומנטלי .

מידע רנדומלי על הביטוי "ענקי":

Internet Movie Database (בעברית: בסיס נתוני סרטים אינטרנטי) הוא אתר אינטרנט המכיל בסיס נתונים מקוון של מידע על סרטים, שחקני קולנוע, תוכניות טלוויזיה, צוות הפקה ומשחקי וידאו. האתר נמצא בבעלות חברת אמזון.קום.

אתר IMDb מכיל מידע על סרטים, החל מפרטים בסיסיים כמו שמות השחקנים, הבמאי, תקציר עלילה וביקורות, ועד פרטי טריוויה, שגיאות המשכיות בסרט, פסקול וקשרים לסרטים אחרים. באתר דפים על שחקנים, במאים ותסריטאים המפרטים את הסרטים והתוכניות בהם עבדו, ולעתים מכיל ביוגרפיה שלהם.

בנוסף לנתונים על סרטים ומשחקי וידאו יש באתר חדשות על סרטים ותוכניות טלוויזיה, וכן סקירה מיוחדת על אירועים כגון חלוקת פרסי האוסקר. באתר הייתה גם מערכת פורומים פעילה, הן לכל סרט ולכל אדם, והן פורומים לדיונים כלליים בנושאים שונים. הפורומים נסגרו בפברואר 2017.

IMDb הוא אתר חופשי, אך יש להירשם לו בחינם על מנת לקבל גישה לכל הנתונים באתר. משתמשים רשומים באתר יכולים לשלוח בדואר אלקטרוני עדכונים ושינויים, לקרוא ולכתוב הודעות בפורומים, וכמו כן לדרג את הסרטים לפי טעמם.

בסיס הנתונים נוצר משתי רשימות אשר החלו כפרויקטים עצמאיים בשנת 1989 על ידי משתתפים בקבוצת הדיון rec.arts.movies. הרשימה הראשונה הייתה של שחקניות עם עיניים יפות, אשר נקראה בפי רוב "הרשימה". השנייה, אשר נקראה "רשימת דירוגי סרטים", כללה דירוג של סרטים שונים מ-1 עד 10. בכל אחת מהן, מתחזק אחד רשם פריטים שנשלחו אליו על ידי אנשי קבוצת הדיון, והעלה גרסה מעודכנת של הרשימה מדי פעם.

ענקי בויקיפדיה