חבר מרעים

חבר מרעים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: חבר מרעים.
זוהי הגדרה בת 9 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: חברים .

קצת על חברים:
חברים (באנגלית: Friends) הייתה קומדיית מצבים אמריקאית פופולרית, זוכת פרסי אמי, ששודרה לראשונה ברשת השידור NBC בין השנים 1994 – 2004, וכללה עשר עונות שידור. הסדרה עוסקת ב

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "חברים ":
חברים (באנגלית: Friends) הייתה קומדיית מצבים אמריקאית פופולרית, זוכת פרסי אמי, ששודרה לראשונה ברשת השידור NBC בין השנים 1994 – 2004, וכללה עשר עונות שידור. הסדרה עוסקת בחייהם של שישה חברים קרובים- צ'נדלר, מוניקה, ג'ואי, פיבי, רוס ורייצ'ל, ועוקבת אחר עלילותיהם במנהטן שבניו יורק. הסדרה זכתה לשם אדיר ולפרסום עולמי, ושודרה בערוצי הטלוויזיה ברחבי העולם, ושידוריה החוזרים נמשכים עד היום. לאורך שידורה, קיבלה "חברים" ביקורות טובות, והייתה לאחת מסדרות הסיטקום הפופולריות ביותר ברשת NBC, לצדן של "סיינפלד", "חופשי על הבר", "וויל וגרייס", ו"פרייז'ר". הסדרה נוצרה על ידי מרתה קאופמן ודייוויד קריין. קאופמן וקריין החלו לפתח את חברים תחת השם "Insomnia Cafe", כלומר – בית קפה ושמו נדודי שינה, בנובמבר 1993. הם הציגו את הרעיון לקווין ברייט, שאיתו כבר עבדו בעבר, וביחד הם הגישו את תקציר התסריט של הסדרה ל-NBC. אחרי מספר שכתובי תסריט ושינויים, הסדרה נקראה לבסוף "Friends", "חברים", ושודרה במשבצת השידור הנחשקת ביותר של NBC – ימי חמישי בשמונה וחצי בערב. הסדרה צולמה באולפני וורנר ברוס בברבנק שבקליפורניה, לפני קהל חי.
הסדרה זכתה במספר רב של פרסי טלוויזיה והייתה מועמדת ל-63 פרסי אמי. גם מדרוג הצפייה של הסדרה היה מוצלח, והיא התמקמה באורח קבוע בעשירייה הפותחת של רשימות הרייטינג. לסדרה גם הייתה השפעה תרבותית גדולה. לדוגמה, בית הקפה "סנטרל פרק", שהופיע באופן בולט בסדרה, נתן השראה לבתי קפה בכל רחבי העולם ושימש מקור לחיקויים רבים. כל עונותיה של הסדרה יצאו במארזי DVD, ולאחר סיום הסדרה, נוצרה תוכנית הבת "ג'ואי".
החל מקיץ 2011, הסדרה משודרת באמריקה בהפרדה גבוהה בערוץ ניקולודיאון (מדי ערב ברצועה הלילית Nick at nite, הכוללת בין היתר עוד סדרות סיטקום למבוגרים), ובערוץ Comedy Central. כיום, כל העונות משודרות ב-HDTV.

נלקח מויקיפדיה