התקה

התקה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: התקה.
זוהי הגדרה בת 4 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הזזה, העתקה, הזחה .

מידע רנדומלי על הביטוי "העתקה":

העתק הוא יצירה שאינה מקורית, אך משקפת בנאמנות ניכרת את היצירה המקורית. מכונת צילום היא מכשיר נפוץ ליצירת העתק של מסמך נייר.

עד להמצאת הדפוס הדרך המקובלת ליצירת עותקים נוספים של יצירה כתובה לשם הפצתה הייתה העתקתה בכתב יד. בטכניקה זו ההעתק לא היה בהכרח זהה למקור, אם משום שהמעתיק שינה בכוונה תחילה את ההעתק שיצר, ואם מחמת טעות בהעתקה. העתקה בכתב יד מקובלת גם בימינו, בעבודתו של סופר סת"ם.

גם בטכניקות ההעתקה המודרניות שהוצגו לעיל, ההעתק אינו זהה לחלוטין למקור, כשגודל ההבדל בין ההעתק למקור תלוי באיכותו של ציוד ההעתקה. בהעתקה של קובץ דיגיטלי, ההעתק זהה לחלוטין למקור.

ציורים מפורסמים זוכים ליצירת העתקים שלהם. יצירת ההעתק משמשת תלמידי אמנות כתרגול בטכניקת הציור, והיא מאפשרת הצגת ההעתק במקומות נוספים, למען אלה המתקשים להטריח עצמם למוזיאון שבו מוצג הציור המקורי. לעתים ההעתק הוא זיוף, כלומר הוא מוצג כאילו הוא התמונה המקורית.

גם לפסלים מפורסמים נוצרו העתקים. דוגמה בולטת לכך היא ההעתקים של פסל החירות.

יצירת העתק של אובייקט תלת-ממדי אינה פשוטה כיצירת העתק של מסמך נייר. מכונה נפוצה ליצירת העתק של אובייקט תלת-ממדי היא מכונה לשכפול מפתחות, היוצרת תוך דקות מעטות העתק של מפתח הניתן לה.

העתקה בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "הזחה ":

דפוס הוא טכנולוגיה עתיקת יומין המשמשת ליצירת מספר עותקים זהים מאותו מקור. רבים סבורים שהראשונים שעסקו בהדפסה היו הסינים שהשתמשו בצבעים על בסיס שמן שנמרחו על אבן חלקה שעליה חרטו את המקור בדמות ראי.

דף קטגוריה זה כולל את 8 קטגוריות המשנה הבאות, מתוך 8 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

דף קטגוריה זה כולל את 54 הדפים הבאים, מתוך 54 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

הזחה בויקיפדיה