הפוגה

הפוגה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: הפוגה.
זוהי הגדרה בת 5 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הפסקה .

קצת על הפסקה:
הפסקה הוא שלב של מנוחה קצרה בפעילות ממושכת. ההפסקה מיועדת לאכילה, ליציאה לשירותים, לרענון וכדומה.
הפסקה נעשית בפעילות אישית נעשית לפי שיקול דעתו של האדם. בפעילויות קבוצתיות אחדות מוסדרת ההפסקה לפי כללים מנחים:

הפסקה בלימודים: בבתי ספר נהוגה הפסקה בת דקות אחדות בין שיעורים. ההפסקה מאפשרת לתלמידים ולמורים לנוח מעט, לאכול ולשתות, לשחק בחצר בית הספר, ולעתים להחליף כיתה לקראת השיעור הבא. זמני ההפסקות קבועים, ופעמים רבות מבשר צלצול פעמון על תחילתה וסופה של ההפסקה.
הפסקה בעבודה: סעיף 20 לחוק שעות עבודה ומנוחה מסדיר את זכותו של העובד להפסקה בעבודה. בחלק ממקומות העבודה ההפסקה היא בזמן הנוח לעובד, ובאחרים ישנם זמני הפסקה קבועים. סעיף 20א לחוק מסדיר את זכותו של העובד להפסקה לשם שימוש בשירותים. באופן דומה עוסקים סעיפים 22 ו-22א לחוק עבודת הנוער במתן הפסקה לנוער עובד.
הפסקה במופע: במופע אמנותי, כגון הצגת תיאטרון, קונצרט והקרנת סרט קולנוע, נכללת פעמים רבות הפסקה. ההפסקה מאפשרת לצופים להתרענן, ולמארגני המופע להתארגן להמשכו (למשל שינוי נכבד בתפאורה שעל הבמה או שינוי היערכות התזמורת). לעתים משמשת ההפסקה גם למכירת חפצים הקשורים למופע, כגון תקליטור של המופע. את סיום ההפסקה מסמן כיבוי אורות או צלצול פעמון. גם במופעי ספורט ארוכים, כגון משחק כדורגל, נהוגה הפסקה.
הפסקה בשידור: בשידורי רדיו וטלוויזיה נהוגה הפסקה לפרסומות.

כדי להציג את תל אביב כעיר תוססת, משתמשת עיריית תל אביב בסיסמה: "תל אביב, עיר ללא הפסקה", ותחנת רדיו אזורית הפועלת בגוש דן קרויה רדיו ללא הפסקה.
תקנות צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים) (החזקה שלא לצרכים חקלאיים), התשס"ט-2009, שהותקנו מכוח חוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים) מעניקות הפסקה גם לבעלי חיים, בקובען: "לא יקשור אדם בעל חיים למקומו במקום החזקתו הקבוע בלא הפסקה לפעילות גופנית".

נלקח מויקיפדיה