המתיק את הגלולה

המתיק את הגלולה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: המתיק את הגלולה.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הקל .

מידע רנדומלי על הביטוי "הקל ":

אֶרְנְסְט הַיינְרִיך פִילִיפ אַוּגוּסְט הֶקֶל (בגרמנית: Ernst Heinrich Philipp August Haeckel;‏ 16 בפברואר 1834 – 9 באוגוסט 1919), הידוע גם כפוֹן הקל, ובעיקר כארנסט הקל, היה ביולוג, חוקר טבע, פילוסוף, רופא, פרופסור לזואולוגיה ולמורפולוגיה ואמן גרמני ידוע. ארנסט הקל הגדיר אלפי מינים חדשים, מיפה עץ גנאלוגי המתייחס לכל צורות החיים, וטבע מונחים רבים בביולוגיה, ביניהם מערכה, פילוגניה, אקולוגיה וממלכת הפרוטיסטים. הקל קידם את עבודתו של צ'ארלס דרווין בגרמניה ופיתח את תאוריית החוק הביוגנטי. כן היה מאבות האאוגניקה.

ארנסט הקל נולד ב-16 בפברואר 1834, בפוטסדאם (שהייתה אז חלק מפרוסיה). בשנת 1852, הקל סיים את לימודיו בתיכון הקתדרלי של מרסבורג. לאחר מכן למד רפואה בברלין, גרמניה. ב-1857, הקל קיבל תואר דוקטורט ברפואה (M.D.), ולאחר מכן קיבל רישיון להיות רופא באופן מעשי. אולם, מקצוע הרפואה התברר להקל כלא-משתלם, לאחר שבא במגע עם פציינטים מיוסרים.

הקל למד במשך שלוש שנים באוניברסיטת ינה, אצל קרל גגנבאור (Karl Gegenbaur) פרופסור לאנטומיה משווה (אנ'). במסגרת לימודיו אלו התקדם בתארים והגיע לתואר דוקטורט לזואולוגיה. לאחר מכן זכה למינוי בתואר פרופסור למורפולוגיה. באוניברסיטת ינה לימד והרצה במשך 47 שנים, בין השנים 1862-1909. בין השנים 1859 ו-1866, הקל עסק בחֶקֶר חסרי חוליות, במהלכו חָקַר את מערכות ה-Radiolarian, הספוגיים וה-Annelids.‏

הקל בויקיפדיה