ספינה המעבירה אנשים ומטענים מחוף לחוף

ספינה המעבירה אנשים ומטענים מחוף לחוף
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ספינה המעבירה אנשים ומטענים מחוף לחוף.
זוהי הגדרה בת 37 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מעבורת .

קצת על מעבורת:
מעבורת היא כלי שיט רחב שתכלית תפקידו לשאת בני אדם על חפציהם ממקום למקום על פני המים. מעבורת מאפשרת גם מעבר פשוט של מכוניות ומשאיות, ויש אף מעבורות המובילות רכבת שלמה על מטענה ונוסעיה.
המעבורת מחליפה גשר לשם חיבורן של שתי נקודות ביבשה. מעבורות נפוצות בעולם כולו, הואיל ובלתי אפשרי להקים גשרים ומנהרות בכל מקום ומקום. בארץ עשירה בנהרות כמו ברזיל, ובארץ עשירה בפיורדים כנורבגיה, המעבורת היא כלי תחבורה מן המעלה הראשונה בחשיבותו.
במדינות מפותחות ישנה נטייה לוותר על שירותי המעבורות ולהחליפם בגשר או במנהרה שמאפשרים קשר יציב, רצוף ומהיר יותר בין ארצות. דוגמאות בולטות לכך הן המנהרה שנחפרה בין צרפת ואנגליה מתחת לים, וגשר ארסונד שהוקם בין שבדיה לדנמרק. ההשקעה בשני פרויקטי ענק אלה הייתה גבוהה ביותר, וספק אם תצדיק עצמה מבחינה כלכלית.
בישראל הופעל שירות מעבורות סדיר על ידי החברות Poseidon Lines ו-Salamis Lines בין חיפה ופיראוס דרך לימסול ורודוס בתדירות של פעמיים בשבוע. השירות הופסק בשנת 2001 עקב המצב הביטחוני.
נלקח מויקיפדיה