מחיצה המפרידה בין שטחים

מחיצה המפרידה בין שטחים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: מחיצה המפרידה בין שטחים.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גדר .

קצת על גדר:
גדר היא מכשול שנועד לתחוֹ‏ם שטח מסוים, כדי לציין בעלות עליו ולהקשות על הכניסה אליו. גדרות עשויות לרוב מרשת או מוטות ברזל, ובעבר נפוצו יותר גדרות עץ.
הגדרות השונות נבדלות במאפיינים רבים, בהם:
ייעוד הגדר: חלק מהגדרות מיועדות לסמן גבולות, חלקן מיועדות להקשות על מעבר בני אדם, חלקן מיועדות להקשות על מעבר בעלי חיים (במיוחד כאלו הרועים בשדה), חלקן מיועדות לנוי ואחרות נוצרו כחלק מתהליך אחר (למשל גדרות הנוצרות בעקבות סיקול אבנים מהשדה)
הרכב הגדר: גדר עשויה להיות מורכבת מאבן (במקרה כזה ייתכן ותכונה חומה אם היא מסיבית מספיק), מצמחים (ואז היא מכונה גדר חיה), מתיל, מברזל, מפלסטיק ומחומרים רבים נוספים.
צורת הגדר: הגדר עשויה לתחום שטח מכל עבריו או רק לספק הפרדה בין שני שטחים סמוכים (ואז הצלעות האחרות של השטח צריכות להיות תחומות בצורה אחרת)
גובה הגדר: ישנן גדרות נמוכות (ואפילו מיניאטוריות) וישנן גדרות המתנשאות לגובה של מטרים רבים (כמו זו הקיימת בגבול סעודיה-תימן)
זמן הקיום המתוכנן של הגדר: ישנן גדרות המיועדות לעמוד לזמן רב ואילו אחרות (כמו אלו שנועדו לנווט את העדר) נועדו להתקיים זמן קצר ומפורקות במהירות
מערכות הגדר: מרבית הגדרות הן פשוטות, אולם יש גדרות (במיוחד אלו שנמצאות בגבולות ובמתקנים ביטחוניים) שיש עליהן חיישנים המיועדים לזהות חדירה מבעד לגדר.
נלקח מויקיפדיה