סרט עם דיקפריו

סרט עם דיקפריו
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט עם דיקפריו.
זוהי הגדרה בת 14 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הטייס, טיטניק .

קצת על לאונרדו וילהלם דיקפריו:
לאונרדו וילהלם דיקפריו (באנגלית: Leonardo Wilhelm DiCaprio; נולד ב-11 בנובמבר 1974), הוא שחקן ומפיק קולנוע אמריקאי. דיקפריו, אחד השחקנים המצליחים ביותר בתעשיית הקולנוע, זכה לתהילה בשל גילום דמותו של ג'ק דוסון בשובר הקופות "טיטניק". היה מועמד לפרס האוסקר שלוש פעמים וזכה בפרס גלובוס הזהב על משחקו בסרט הקולנוע "הטייס" של מרטין סקורסזה.
דיקפריו נולד בלוס אנג'לס שבקליפורניה, בנם היחיד של ג'ורג' ואימרלין דיקפריו. לפי דברי אמו, כאשר הייתה בהריון עמו היא עמדה מול ציור של לאונרדו דה וינצ'י במוזיאון באיטליה. אז דיקפריו בעט, דבר שהביא אותה לקרוא לבנה על שם הצייר המפורסם.
אביו של דיקפריו, מפיץ ספרי קומיקס מחתרתיים, הוא אמריקאי ממוצא איטלקי וגרמני. אמו, מזכירה משפטית לשעבר, היא ילידת גרמניה. הוריו התגרשו כאשר היה בן שנה. בגיל חמש הופיע לראשונה בסדרת טלוויזיה לילדים וכמעט פוטר בשל התנהגות לא טובה. בתחילת הקריירה שלו נדחה דיקפריו על ידי סוכן שחקנים בטענה ששמו נשמע זר מדי, והלה הציע לו לשנותו ללני ויליאמס, אך דיקפריו סירב.

נלקח מויקיפדיה