סרט עם מייקל דאגלס

סרט עם מייקל דאגלס
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: סרט עם מייקל דאגלס.
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: טראפיק .

קצת על טראפיק:
טראפיק (באנגלית: Traffic) הוא סרט פשע אמריקאי משנת 2000 בבימויו של סטיבן סודרברג, המתמקד בסחר בסמים מכמה זוויות. בסרט משחקים מייקל דאגלס, דון צ'ידל, בניסיו דל טורו, לואיס גוזמן, דניס קוויד וקתרין זיטה-ג'ונס. הסרט זכה לביקורות חיוביות והיה מועמד לחמשה פרסי אוסקר שמתוכם הוא זכה בארבעה.
הסרט יצא לאקרנים בסוף 2000 – עד תחילת 2001.
במקסיקו, השוטרים חוויאר רודריגז (בניסיו דל טורו) ומנולו סאנצ'ס (ג'אקוב וורגז) עוצרים בלדרי סמים. אך מבצעם מופסק על ידי הגנרל סלזר (תומאס מיליאן) ששוכר אותם למצוא את הרוצח השכיר פרנסיסקו פלורס (קליפטון קולינס) שעובד עבור האחים אוברגון. לאחר עינוים רבים, פלורס חושף את שמותיהם של חברי כנופיית האחים אוברגון. ומאוחר יותר, חוויאר ומנולו מגלים שהגנרל סלזר מחסל את כנופיית האחים אוברגון כדי להקים ארגון סמים משל עצמו. לאחר שמנולו נרצח מפני נסיונו לחשוף את הגנרל סלזר, חוויאר מחליט לחשוף אותו וכך הוא גורם להעצרותו.
בינתיים, רוברט ווייקפילד (מייקל דאגלס) מתמנה להיות עוזרו הרשמי של נשיא ארצות הברית לענייני מיגור סמים. בעוד שהוא מוזהר על ידי קודמיו בתפקיד שזהו תפקיד שאי אפשר לישמו. ביתו של רוברט, קרולין (אריקה כריסטיאנסן), היא צורכת סמים. יום אחד היא נעצרת ורוברט מגלה על הדבר. ובנוסף הוא מגלה שאשתו, ברברה (איימי אירווינג), ידעה לגבי התמכרותה של קרולין במשך חצי שנה. לאחר שרוברט שב מביקור במקסיקו, ביתו בורחת לעיר סינסינטי ששם היא עוסקת בזנות במטרה להרוויח כסף כדי לקנות סמים. לבסוף, רוברט מוצא את קרולין באמצעות חברה, סת אברהמס (טופר גרייס).
בסן דייגו, שוטרי "DEA" מונטל גורדון (דון צ'ידל) וריי קסטרו (לואיס גוזמן) עוצרים את הדייג אדוארדו רואיז (מיגואל פרר) שעוסק במסחר בסמים. אדוארדו חושף את מנהלו, קרלוס אילה (סטיוון באואר), תמורת חיסון. אשתו של קרלוס, הלנה (קתרין זיטה-ג'ונס), מחליטה לשכור את פלורס שיתנקש באדוארדו כדי יסתיים משפטו של בעלה. פלורס שותל פצצה במכוניתם של שוטרי ה-"DEA", אך לבסוף הוא מצליח להרוג רק את השוטר ריי. לבסוף, הלנה עושה עסקה עם חואן אוברגון שיתנקש בחייו של אדוארדו.

נלקח מויקיפדיה